https://images.unian.net/pb/001/thumb_files/h_190/167915.jpg ХАРКІВ Справа наліво - директор Харківського Державного авіаційного виробничого підприємства Анатолій Мялиця, генеральний конструктор АНТК ім. Антонова Дмитро Ківа та директор заводу ”Мотор Січ” В’ячеслав Богуслаєв на прес-конференції після першого польоту літака АН-74ТК-300Д, у п’ятницю, 21 листопада 2008 р. Цього дня Харківське державне авіаційне виробниче підприємство приступило до заводських льотних випробувань літака Ан-74ТК-300Д. Зліт нового літака став першим для підприємства, яке переживає важкі часи, за останні три роки. АН-74ТК-300 - вантажопасажирський літак. Він оснащений двоконтурними турбореактивними двигунами Д36, які встановлені під крилом на пілонах. АН-74ТК-300 оснащений радіозв’язним і пілотажно-навігаційним устаткуванням відповідно до вимог ICAO до 2015 р., що гарантує польоти літака у всіх регіонах, в простих і складних метеоумовах, вдень і вночі. Літак має декілька модифікацій, в т.ч. пасажирську, санітарну, VIP. Літак призначений для перевезення 10 т вантажу або 52 пасажирів. Літак АН-74ТК-300 був створений в 2001 р. як варіант транспортного літака АН-74. Фото Ігоря Чекачкова / УНІАН

Анатолій Мялиця, Дмитро Ківа та В’ячеслав Богуслаєв

Справа наліво - директор Харківського Державного авіаційного виробничого підприємства Анатолій Мялиця, генеральний конструктор АНТК ім. Антонова Дмитро Ківа та директор заводу ”Мотор Січ” В’ячеслав Богуслаєв на прес-конференції після першого польоту літака АН-74ТК-300Д, у п’ятницю, 21 листопада 2008 р. Цього дня Харківське державне авіаційне виробниче підприємство приступило до заводських льотних випробувань літака Ан-74ТК-300Д. Зліт нового літака став першим для підприємства, яке переживає важкі часи, за останні три роки. АН-74ТК-300 - вантажопасажирський літак. Він оснащений двоконтурними турбореактивними двигунами Д36, які встановлені під крилом на пілонах. АН-74ТК-300 оснащений радіозв’язним і пілотажно-навігаційним устаткуванням відповідно до вимог ICAO до 2015 р., що гарантує польоти літака у всіх регіонах, в простих і складних метеоумовах, вдень і вночі. Літак має декілька модифікацій, в т.ч. пасажирську, санітарну, VIP. Літак призначений для перевезення 10 т вантажу або 52 пасажирів. Літак АН-74ТК-300 був створений в 2001 р. як варіант транспортного літака АН-74. Фото Ігоря Чекачкова / УНІАН

ID:
#167915
Автор:
Чекачков Ігор
Місце зйомки:
Україна / ХАРКІВ
Дата зйомки:
21.11.2008
Макс. розмір:
3888x2592 px
Перегляди:
684
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти