https://images.unian.net/pb/001/thumb_files/h_190/191861.jpg Київ Учні середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №168, де проводилася урочиста церемонія нагородження переможців ІІ Всеукраїнського конкурсу творчості для дітей з діагнозом ДЦП, показують голові Наглядової ради Міжнародного благодійного фонду ”Україна 3000”, дружині Президента України Катерині Ющенко малюнки та аплікації у Києві, в п’ятницю, 13 березня 2009 р. Конкурс було присвячено темі ”Моя професія”. Він проводився в двох вікових категоріях (6-11 та 12-18 років) у трьох номінаціях – малюнок, саморобка, вірш або проза. У конкурсі взяли участь 202 юні автори з усієї України, які представили 123 малюнки, 59 саморобок та 44 літературні твори. Більшість із цих робіт склала експозицію виставки. Катерина Ющенко урочисто відкрила виставку та оглянула представлені на ній твори. Фото Михайла Марківа / POOL / УНІАН

Катерина Ющенко

Учні середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №168, де проводилася урочиста церемонія нагородження переможців ІІ Всеукраїнського конкурсу творчості для дітей з діагнозом ДЦП, показують голові Наглядової ради Міжнародного благодійного фонду ”Україна 3000”, дружині Президента України Катерині Ющенко малюнки та аплікації у Києві, в п’ятницю, 13 березня 2009 р. Конкурс було присвячено темі ”Моя професія”. Він проводився в двох вікових категоріях (6-11 та 12-18 років) у трьох номінаціях – малюнок, саморобка, вірш або проза. У конкурсі взяли участь 202 юні автори з усієї України, які представили 123 малюнки, 59 саморобок та 44 літературні твори. Більшість із цих робіт склала експозицію виставки. Катерина Ющенко урочисто відкрила виставку та оглянула представлені на ній твори. Фото Михайла Марківа / POOL / УНІАН

ID:
#191861
Автор:
Марків Михайло / POOL
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
13.03.2009
Макс. розмір:
3205x2035 px
Перегляди:
558
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти