https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/209860.jpg Київ Співробітниця підрозділу з обслуговування абонентів компанії «ВОЛЯ», в Києві, у понеділок, 1 червня 2009 р. Цього дня компанія «ВОЛЯ» відзначила своє 7-річчя. Компанія «ВОЛЯ» є національним українським провайдером та надає комплекс сучасних телекомунікаційних послуг - кабельне цифрове телебачення, високошвидкісний доступ в Інтернет, відео-за-запитом, голосовий зв’язок, а також послуги найбільшого в Україні дата-центру. Для підвищення ефективності та якості обслуговування, в 2008 році було реорганізовано підрозділ з обслуговування абонентів. В цілому, підрозділ із залучення та утримання абонентів тільки в Києві складається близько з тисячі співробітників, з яких в «першій лінії» обслуговування абонентів працюють більше 450 співробітників (307 консультантів колл-центру та більше 120 консультантів контакт-центрів). На сьогоднішній день в Києві щомісячно обслуговуються більше 500 тис. вхідних дзвінків, обробляються більше 10 тис. електронних звернень та більше 65 тис. звернень до контакт-центрів. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Співробітниця підрозділу з обслуговування абонентів компанії «ВОЛЯ»

Співробітниця підрозділу з обслуговування абонентів компанії «ВОЛЯ», в Києві, у понеділок, 1 червня 2009 р. Цього дня компанія «ВОЛЯ» відзначила своє 7-річчя. Компанія «ВОЛЯ» є національним українським провайдером та надає комплекс сучасних телекомунікаційних послуг - кабельне цифрове телебачення, високошвидкісний доступ в Інтернет, відео-за-запитом, голосовий зв’язок, а також послуги найбільшого в Україні дата-центру. Для підвищення ефективності та якості обслуговування, в 2008 році було реорганізовано підрозділ з обслуговування абонентів. В цілому, підрозділ із залучення та утримання абонентів тільки в Києві складається близько з тисячі співробітників, з яких в «першій лінії» обслуговування абонентів працюють більше 450 співробітників (307 консультантів колл-центру та більше 120 консультантів контакт-центрів). На сьогоднішній день в Києві щомісячно обслуговуються більше 500 тис. вхідних дзвінків, обробляються більше 10 тис. електронних звернень та більше 65 тис. звернень до контакт-центрів. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#209860
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
01.06.2009
Макс. розмір:
3351x2336 px
Перегляди:
633
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Компанія ВОЛЯ відзначила своє 7-річчя
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти