https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/213500.jpg Стамбул Пілот українського боліда «Seagull» («Чайка»), президент Національної федерації водно-моторного спорту України, народний депутат Віктор Шемчук, готується до старту другого етапу Чемпіонату світу на суперчовнах Powerboat P1 – Гран-прі Туреччини (аналог Формули-1 на воді), в Стамбулі (Туреччина), у суботу, 20 червня 2009 р. Цього дня пройшов перший заїзд Гран-прі Туреччини. Український болід велику частину гонки був лідером і фінішував першим, але був оштрафований суддями за секундне перевищення швидкості. В результаті команда з України зайняла 4 місце. Корпус боліда Powerboat P1 будують з міцного і легкого карбонового волокна. Зміна обводу корпусу на 1 мм приводить до втрати або виграшу в швидкості до 5 вузлів. Судна, що беруть участь в гонках, можуть мати як дизельні, так і бензинові мотори з турбонадувом або компресором. При однаковій потужності бензинові двигуни компактніші та легші від дизельних. Одним з головних елементів боліда є гвинти. Нюанси їх характеристик (матеріал, діаметр, крок, форма, профіль, гострота кромок лопатей і їх кількість), включаючи напрям обертання (в один бік або різні), істотно впливають на стартове прискорення, швидкість в конкретних умовах, режим глісирування, стійкість на ходу і стійкість на курсі. Багато команд використовують до 6 варіантів гвинтів і, враховуючи погодні умови, приховано від суперників міняють їх безпосередньо перед стартом. Вартість одного гвинта — від $14 тис до $20 тис. Чемпіонат проходить з 19 по 21 червня 2009 р. Фото Заїра Акадирова / УНІАН

Віктор Шемчук

Пілот українського боліда «Seagull» («Чайка»), президент Національної федерації водно-моторного спорту України, народний депутат Віктор Шемчук, готується до старту другого етапу Чемпіонату світу на суперчовнах Powerboat P1 – Гран-прі Туреччини (аналог Формули-1 на воді), в Стамбулі (Туреччина), у суботу, 20 червня 2009 р. Цього дня пройшов перший заїзд Гран-прі Туреччини. Український болід велику частину гонки був лідером і фінішував першим, але був оштрафований суддями за секундне перевищення швидкості. В результаті команда з України зайняла 4 місце. Корпус боліда Powerboat P1 будують з міцного і легкого карбонового волокна. Зміна обводу корпусу на 1 мм приводить до втрати або виграшу в швидкості до 5 вузлів. Судна, що беруть участь в гонках, можуть мати як дизельні, так і бензинові мотори з турбонадувом або компресором. При однаковій потужності бензинові двигуни компактніші та легші від дизельних. Одним з головних елементів боліда є гвинти. Нюанси їх характеристик (матеріал, діаметр, крок, форма, профіль, гострота кромок лопатей і їх кількість), включаючи напрям обертання (в один бік або різні), істотно впливають на стартове прискорення, швидкість в конкретних умовах, режим глісирування, стійкість на ходу і стійкість на курсі. Багато команд використовують до 6 варіантів гвинтів і, враховуючи погодні умови, приховано від суперників міняють їх безпосередньо перед стартом. Вартість одного гвинта — від $14 тис до $20 тис. Чемпіонат проходить з 19 по 21 червня 2009 р. Фото Заїра Акадирова / УНІАН

ID:
#213500
Автор:
Акадиров Заїр
Місце зйомки:
Туреччина / Стамбул
Дата зйомки:
20.06.2009
Макс. розмір:
3264x2448 px
Перегляди:
819
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Чемпіонат світу на суперчовнах Powerboat P1 – Гран-прі Туреччини
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти