https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/220278.jpg Київ Генеральний директор рекламного агенства Tobasco, куратор Біржі Соціальної Реклами Олександр Горлов під час прес-конференції в УНІАН, присвяченої проведенню кампанії зовнішньої соціальної реклами в рамках Національної кампанії з подолання насильства в сім’ї «Стоп насильству!», в Києві, у четвер, 30 липня 2009 р.У рамках проведення Всесвітньої кампанії із викорінення насильства над жінками, Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту спільно з низкою громадських та міжнародних організацій ініціювало проведення в Україні національної кампанії боротьби з насильством щодо жінок, дітей, насильством в сім’ї «Стоп насильству!». Серед організацій, що підтримали проведення Кампанії – Програма розвитку ООН, Делегація Європейської Комісії в Україні, Шведське агентство з питань міжнародної співпраці та розвитку SIDA, та інші. Координатор ”Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні”, спільного Проекту Європейського Союзу, Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку SIDA та Програми розвитку ООН (ПРООН), Лариса Кобелянська зауважила, що за даними соцдосліджень, 35-50% всіх жінок України, які перебували в лікарнях з тілесними ушкодженнями, були жертвами домашнього насильства. Наприкінці липня в рамках Національної кампанії боротьби з насильством щодо жінок в містах України з’явилися бігборди з соціальною рекламою проти насильства в сім’ях, на яких зображено два сюжети: на одному зображена жінка з синцем у вигляді браслету, на іншому сюжеті зображена з синцем навколо ока відома у світі українська боксерка, чемпіонка світу та Європи Аліна Шатернікова. Внизу кожного бігборду розміщений телефон “гарячої лінії” – 88005003350. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Олександр Горлов

Генеральний директор рекламного агенства Tobasco, куратор Біржі Соціальної Реклами Олександр Горлов під час прес-конференції в УНІАН, присвяченої проведенню кампанії зовнішньої соціальної реклами в рамках Національної кампанії з подолання насильства в сім’ї «Стоп насильству!», в Києві, у четвер, 30 липня 2009 р.У рамках проведення Всесвітньої кампанії із викорінення насильства над жінками, Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту спільно з низкою громадських та міжнародних організацій ініціювало проведення в Україні національної кампанії боротьби з насильством щодо жінок, дітей, насильством в сім’ї «Стоп насильству!». Серед організацій, що підтримали проведення Кампанії – Програма розвитку ООН, Делегація Європейської Комісії в Україні, Шведське агентство з питань міжнародної співпраці та розвитку SIDA, та інші. Координатор ”Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні”, спільного Проекту Європейського Союзу, Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку SIDA та Програми розвитку ООН (ПРООН), Лариса Кобелянська зауважила, що за даними соцдосліджень, 35-50% всіх жінок України, які перебували в лікарнях з тілесними ушкодженнями, були жертвами домашнього насильства. Наприкінці липня в рамках Національної кампанії боротьби з насильством щодо жінок в містах України з’явилися бігборди з соціальною рекламою проти насильства в сім’ях, на яких зображено два сюжети: на одному зображена жінка з синцем у вигляді браслету, на іншому сюжеті зображена з синцем навколо ока відома у світі українська боксерка, чемпіонка світу та Європи Аліна Шатернікова. Внизу кожного бігборду розміщений телефон “гарячої лінії” – 88005003350. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#220278
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
30.07.2009
Макс. розмір:
1847x2902 px
Перегляди:
638
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти