https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/223727.jpg Одеса Рятівний круг на учбовому кораблі ВМС Італії - паруснику ”Амеріго Веспуччі”, в Одесі, у четвер, 20 серпня 2009 р. Цього дня в рамках навчального походу в порт Одеси прибув навчальний корабель ВМС Італії - парусник ”Амеріго Веспуччі”, визнаний одним з найвеличніших кораблів світу. ”Амеріго Веспуччі” – парусник з двигуном, з піднятими вітрилами, він може розвивати швидкість до 14,6 вузлів (27 км/год.). Корпус корабля виготовлено зі сталі, але багато елементів корабля зроблено з дерева. Маневрування вітрилами і переміщення рей здійснюється тільки вручну за допомогою канатів із рослинного волокна (коноплі). Загальна довжина цих канатів більш як 30 км. Окрім двигуна, переважна більшість устаткування на борту має ручне управління, пов’язане з маневруванням вітрилами. Справжнім ”двигуном” корабля ”Амеріго Веспуччі” може вважатися його екіпаж, що складається з 278 чоловік (з них 16 офіцерів, 72 мічмани і 190 матросів). Під час навчального походу екіпаж поповнюється приблизно 120 курсантами і викладачами Військово-Морської академії, таким чином, загальна кількість екіпажа становить 450 чоловік. Повне підняття вітрил судна передбачає участь приблизно 200 членів екіпажа, тобто половину всього особового складу, який перебуває на борту корабля. Для виконання таких дій необхідно приблизно 60 хвилин. Фото Олексія Кравцова / УНІАН

Рятівний круг

Рятівний круг на учбовому кораблі ВМС Італії - паруснику ”Амеріго Веспуччі”, в Одесі, у четвер, 20 серпня 2009 р. Цього дня в рамках навчального походу в порт Одеси прибув навчальний корабель ВМС Італії - парусник ”Амеріго Веспуччі”, визнаний одним з найвеличніших кораблів світу. ”Амеріго Веспуччі” – парусник з двигуном, з піднятими вітрилами, він може розвивати швидкість до 14,6 вузлів (27 км/год.). Корпус корабля виготовлено зі сталі, але багато елементів корабля зроблено з дерева. Маневрування вітрилами і переміщення рей здійснюється тільки вручну за допомогою канатів із рослинного волокна (коноплі). Загальна довжина цих канатів більш як 30 км. Окрім двигуна, переважна більшість устаткування на борту має ручне управління, пов’язане з маневруванням вітрилами. Справжнім ”двигуном” корабля ”Амеріго Веспуччі” може вважатися його екіпаж, що складається з 278 чоловік (з них 16 офіцерів, 72 мічмани і 190 матросів). Під час навчального походу екіпаж поповнюється приблизно 120 курсантами і викладачами Військово-Морської академії, таким чином, загальна кількість екіпажа становить 450 чоловік. Повне підняття вітрил судна передбачає участь приблизно 200 членів екіпажа, тобто половину всього особового складу, який перебуває на борту корабля. Для виконання таких дій необхідно приблизно 60 хвилин. Фото Олексія Кравцова / УНІАН

ID:
#223727
Автор:
Кравцов Олексій
Місце зйомки:
Україна / Одеса
Дата зйомки:
20.08.2009
Макс. розмір:
2961x4103 px
Перегляди:
706
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Жанр. Флот. Італійський парусник «Амеріго Веспуччи»
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти