https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/228398.jpg Київ Народний депутат України, заступник голови Комітету з питань охорони здоров’я ВРУ Віктор Корж на прес-конференції на тему: “Як українців “лікують” фальсифікованими ліками”, в агентстві УНІАН, у Києві, в середу, 9 вересня 2009 р. Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України неодноразово звертало увагу на недоброякісну рекламу імпортних препаратів, що призводить до безконтрольного прийому ліків і самолікуванню. Загальний обсяг витрат іноземних фармкомпаній на рекламу ЛЗ у різних медіа тільки в I півріччі 2009 р. склав майже 500 млн грн. Обсяг продажів вітчизняних виробників ліків у натуральному вираженні становить 70% ринку, тоді як у грошовому всього 25%. Імпортних препаратів у натуральному вираженні продається всього 30%, а в грошовому це становить 75% усього ринку ліків України. Нові інноваційні препарати займають усього близько 5% ринку. Ці препарати перебувають під патентним захистом і звичайно вони не рекламуються в засобах масової інформації, оскільки немає необхідності доводити їхню ефективність. Починаючи із травня 2009 року, Об’єднанням організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України подано до Антимонопольного Комітету України заяви по 21 лікарському препаратові, реклама яких не відповідає дійсності, вироблених 15-ма іноземними компаніями: Австрія - 1 компанія, Німеччина - 6 компаній, Італія - 2 компанії, Македонія - 1 компанія, Таїланд - 1 компанія, Індія - 3 компанії, Угорщина - 1 компанія. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Віктор Корж

Народний депутат України, заступник голови Комітету з питань охорони здоров’я ВРУ Віктор Корж на прес-конференції на тему: “Як українців “лікують” фальсифікованими ліками”, в агентстві УНІАН, у Києві, в середу, 9 вересня 2009 р. Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України неодноразово звертало увагу на недоброякісну рекламу імпортних препаратів, що призводить до безконтрольного прийому ліків і самолікуванню. Загальний обсяг витрат іноземних фармкомпаній на рекламу ЛЗ у різних медіа тільки в I півріччі 2009 р. склав майже 500 млн грн. Обсяг продажів вітчизняних виробників ліків у натуральному вираженні становить 70% ринку, тоді як у грошовому всього 25%. Імпортних препаратів у натуральному вираженні продається всього 30%, а в грошовому це становить 75% усього ринку ліків України. Нові інноваційні препарати займають усього близько 5% ринку. Ці препарати перебувають під патентним захистом і звичайно вони не рекламуються в засобах масової інформації, оскільки немає необхідності доводити їхню ефективність. Починаючи із травня 2009 року, Об’єднанням організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України подано до Антимонопольного Комітету України заяви по 21 лікарському препаратові, реклама яких не відповідає дійсності, вироблених 15-ма іноземними компаніями: Австрія - 1 компанія, Німеччина - 6 компаній, Італія - 2 компанії, Македонія - 1 компанія, Таїланд - 1 компанія, Індія - 3 компанії, Угорщина - 1 компанія. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#228398
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
09.09.2009
Макс. розмір:
1737x2832 px
Перегляди:
633
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти