https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/243275.jpg Київ Генеральний директор ICTV, член правління, директор StarLightMedia Олександр Богуцький, праворуч, голова Наглядової ради StarLightMedia Олена Франчук та голова правління телеканалу СТБ, член правління StarLightMedia Володимир Бородянський після пресс-бранча, під час якого відбулася презентація телегрупи, яка об’єднала телеканали: ”Новий”, ICTV, СТБ, QTV, а також телеканали М1 і М2, в Києві, в середу, 11 листопада 2009 р. Директором StarLightMedia призначений генеральний директор телеканалу ICTV Олександр Богуцький, членами правління - генеральний директор ТОВ ”Новий канал”, голова правління телеканалу СТБ, генеральний продюсер ЗАТ ”Телеодин” та генеральний директор ”Нова комерційна телегрупа”. Франчук також повідомила про створення власного дому продажів рекламного часу на телеканалах групи StarLightMedia. За її словами, самостійні продажі підтримають розвиток українського ринку в цілому і дозволять рекламодавцям більш оптимально реалізувати свої маркетингові цілі, а також збирати більше коштів для розвитку власного виробництва на користь українських глядачів. Акціонерами StarLightMedia стали Віктор Пінчук і Олена Франчук. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Олександр Богуцький, Олена Франчук та Володимир Бородянський

Генеральний директор ICTV, член правління, директор StarLightMedia Олександр Богуцький, праворуч, голова Наглядової ради StarLightMedia Олена Франчук та голова правління телеканалу СТБ, член правління StarLightMedia Володимир Бородянський після пресс-бранча, під час якого відбулася презентація телегрупи, яка об’єднала телеканали: ”Новий”, ICTV, СТБ, QTV, а також телеканали М1 і М2, в Києві, в середу, 11 листопада 2009 р. Директором StarLightMedia призначений генеральний директор телеканалу ICTV Олександр Богуцький, членами правління - генеральний директор ТОВ ”Новий канал”, голова правління телеканалу СТБ, генеральний продюсер ЗАТ ”Телеодин” та генеральний директор ”Нова комерційна телегрупа”. Франчук також повідомила про створення власного дому продажів рекламного часу на телеканалах групи StarLightMedia. За її словами, самостійні продажі підтримають розвиток українського ринку в цілому і дозволять рекламодавцям більш оптимально реалізувати свої маркетингові цілі, а також збирати більше коштів для розвитку власного виробництва на користь українських глядачів. Акціонерами StarLightMedia стали Віктор Пінчук і Олена Франчук. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#243275
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
11.11.2009
Макс. розмір:
2100x2130 px
Перегляди:
1258
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Телеканали «Новий», ICTV, СТБ, QTV, М1 і М2 об’єдналися під брендом StarLightMedia
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти