https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/284286.jpg Київ Координатор дискусійного клубу ”Експертна думка”, президент Міжнародної гуманітарної академії, політолог Михайло Газізов на черговому засіданні дискусійного клубу ”Експертна думка” на тему: ”Що заважає розвитку туризму в Україні” в Києві, в четвер, 3 червня 2010 р. Під час засідання обговорювалися актуальні проблеми та перспективи розвитку курортної сфери України, розглядалися концептуальні пропозиції удосконалення державної політики в туристичній сфері та розвиток ”зеленого туризму” в Україні в контексті підготовки туристичної інфраструктури країни до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу у 2012 році. Під час дискусії, зокрема, підіймалися такі питання: сучасний стан і проблеми сучасних курортів України; питання популяризації інвестиційної привабливості туристичного сектору України; стратегічні орієнтири розвитку курортної інфрастурктури; проблема відсутності ”бренду” сільського та зеленого туризму в Україні, як певного набору привабливих для туристів переваг; роль засобів масової інформації в розвитку індустрії туризму та мандрівок. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Михайло Газізов

Координатор дискусійного клубу ”Експертна думка”, президент Міжнародної гуманітарної академії, політолог Михайло Газізов на черговому засіданні дискусійного клубу ”Експертна думка” на тему: ”Що заважає розвитку туризму в Україні” в Києві, в четвер, 3 червня 2010 р. Під час засідання обговорювалися актуальні проблеми та перспективи розвитку курортної сфери України, розглядалися концептуальні пропозиції удосконалення державної політики в туристичній сфері та розвиток ”зеленого туризму” в Україні в контексті підготовки туристичної інфраструктури країни до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу у 2012 році. Під час дискусії, зокрема, підіймалися такі питання: сучасний стан і проблеми сучасних курортів України; питання популяризації інвестиційної привабливості туристичного сектору України; стратегічні орієнтири розвитку курортної інфрастурктури; проблема відсутності ”бренду” сільського та зеленого туризму в Україні, як певного набору привабливих для туристів переваг; роль засобів масової інформації в розвитку індустрії туризму та мандрівок. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#284286
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
03.06.2010
Макс. розмір:
1528x2348 px
Перегляди:
715
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти