https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/286636.jpg Київ Провідний науковий співробітник Інституту психології імені Григорія Костюка НАПН України Леся Вовчик-Блакитна під час прес-конференції на тему: ”Заборона телевізійної та радіо реклами пива в Україні: причини та наслідки”, в Києві, в середу, 16 червня 2010 р. Учасники прес-конференції наполягали на якнайшвидшому прийнятті у першому читанні законопроекту № 1014-2 про внесення змін до Закону України «Про рекламу». Документ передбачає ефективніші обмеження щодо розміщення реклами алкогольних напоїв, пива та інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Адже зараз Україна потребує закону, який би обмежував рекламу слабоалкогольних напоїв, оскільки наша держава, за даними ВООЗ на 2008 рік, посідає перше місце у світі по вживанню алкоголю серед дітей і молоді. В ході прес-конференції Віталій Черняховський звернув увагу на те, що реклама пива і слабоалкогольних напоїв в Україні суперечить суті Закону № 1824-VI від 21 січня 2010 року про прирівнювання пива і слабоалкогольних напоїв до алкогольних і про обмеження їх продажу і споживання. «У громадських місцях заборонене вживання алкогольних розчинів, в тому числі пива та інших так званих слабоалкогольних напоїв. Незважаючи на це, реклама на телебаченні та постерах продовжує привчати молодь розпивати спиртне у парках і на вулиці. Через алкоголь, тютюн та інші наркотики Україна стрімко вимирає: з 1990 року чисельність населення зменшилася більш ніж на 6,2 млн осіб. Ми стоїмо перед невідворотним вибором: або ми зупинимо пивний геноцид, або українці вимруть. Всім миром, всією громадою треба витягти країну з пивного болота», – наголошує Черняховський. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Леся Вовчик-Блакитна

Провідний науковий співробітник Інституту психології імені Григорія Костюка НАПН України Леся Вовчик-Блакитна під час прес-конференції на тему: ”Заборона телевізійної та радіо реклами пива в Україні: причини та наслідки”, в Києві, в середу, 16 червня 2010 р. Учасники прес-конференції наполягали на якнайшвидшому прийнятті у першому читанні законопроекту № 1014-2 про внесення змін до Закону України «Про рекламу». Документ передбачає ефективніші обмеження щодо розміщення реклами алкогольних напоїв, пива та інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Адже зараз Україна потребує закону, який би обмежував рекламу слабоалкогольних напоїв, оскільки наша держава, за даними ВООЗ на 2008 рік, посідає перше місце у світі по вживанню алкоголю серед дітей і молоді. В ході прес-конференції Віталій Черняховський звернув увагу на те, що реклама пива і слабоалкогольних напоїв в Україні суперечить суті Закону № 1824-VI від 21 січня 2010 року про прирівнювання пива і слабоалкогольних напоїв до алкогольних і про обмеження їх продажу і споживання. «У громадських місцях заборонене вживання алкогольних розчинів, в тому числі пива та інших так званих слабоалкогольних напоїв. Незважаючи на це, реклама на телебаченні та постерах продовжує привчати молодь розпивати спиртне у парках і на вулиці. Через алкоголь, тютюн та інші наркотики Україна стрімко вимирає: з 1990 року чисельність населення зменшилася більш ніж на 6,2 млн осіб. Ми стоїмо перед невідворотним вибором: або ми зупинимо пивний геноцид, або українці вимруть. Всім миром, всією громадою треба витягти країну з пивного болота», – наголошує Черняховський. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#286636
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
16.06.2010
Макс. розмір:
1504x2336 px
Перегляди:
1074
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти