https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/287544.jpg Київ Керівник інформаційно-консультативного жіночого центру, член жюрі конкурсу робіт на ґендерну тематику для молоді Олена Суслова під час оголошення і нагородження переможців конкурсу, в Києві, у понеділок, 21 червня 2010 р. Інформаційно-консультативний жіночий центр заснував відзнаку ґендерної рівноваги, яку присвоюватимуть двічі на рік – в дні весняного та осіннього рівнодення. Разом з тим, заснована також “анти-відзнака”, яка вручатиметься тим, хто продовжують стверджувати, пропагувати та розповсюджувати застарілі ґендерні стереотипи та сексистські пронизливі погляди. З 2010 р. ця візднака носитиме назву “Отрута сезону” і вручатиметься зразкам сексистської реклами. На відзнаку “Отрута сезону – весна – літо 2010” претендують 12 рекламних продуктів. Інформаційно-консультативний жіночий центр завершив конкурс робіт на ґендерну тематику для молоді (до 30 років). Основна мета конкурсу – не стільки в перевірці знань з ґендерної тематики, скільки в розвитку ґендерного аналітичного середовища в Україні. На конкурс прийшло 24 роботи в рамках різних дисциплін – право, соціологія, педагогіка тощо. Дві третини робіт написані жінками, одна третина – чоловіками. Серед обраних тем є як “класичні” – правові аспекти, праця тощо, так і незвичайні. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Олена Суслова

Керівник інформаційно-консультативного жіночого центру, член жюрі конкурсу робіт на ґендерну тематику для молоді Олена Суслова під час оголошення і нагородження переможців конкурсу, в Києві, у понеділок, 21 червня 2010 р. Інформаційно-консультативний жіночий центр заснував відзнаку ґендерної рівноваги, яку присвоюватимуть двічі на рік – в дні весняного та осіннього рівнодення. Разом з тим, заснована також “анти-відзнака”, яка вручатиметься тим, хто продовжують стверджувати, пропагувати та розповсюджувати застарілі ґендерні стереотипи та сексистські пронизливі погляди. З 2010 р. ця візднака носитиме назву “Отрута сезону” і вручатиметься зразкам сексистської реклами. На відзнаку “Отрута сезону – весна – літо 2010” претендують 12 рекламних продуктів. Інформаційно-консультативний жіночий центр завершив конкурс робіт на ґендерну тематику для молоді (до 30 років). Основна мета конкурсу – не стільки в перевірці знань з ґендерної тематики, скільки в розвитку ґендерного аналітичного середовища в Україні. На конкурс прийшло 24 роботи в рамках різних дисциплін – право, соціологія, педагогіка тощо. Дві третини робіт написані жінками, одна третина – чоловіками. Серед обраних тем є як “класичні” – правові аспекти, праця тощо, так і незвичайні. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#287544
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
21.06.2010
Макс. розмір:
2592x3372 px
Перегляди:
631
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти