https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/289277.jpg Київ Зліва направо: директор аналітіко-дорадчого центру ПРООН «Блакитна стрічка» Марчін Свєнчіцкі, постійний представник ПРООН в Україні Олів'є Адам та екс-міністр транспорту Польщі, представник ПРООН в Україні Тадеуш Сирийчик під час презентації дослідження “Транспортна політика України і її наближення до норм Європейського Союзу”, в Києві, у середу, 30 травня 2010 р. Звіт має на меті сприяти громадському обговоренню бажаних реформ у транспортній галузі України з особливим наголосом на можливості застосування в Україні директив ЄС щодо транспорту. України вже приєдналась до Світової організації торгівлі (СОТ) та збирається підписати Угоду про Асоціацію з ЄС, у тому числі Угоду про зону вільної торгівлі. У той час, недостатньо розвинута транспортна інфраструктура може призвести до серйозних економічних втрат і перешкодити торгівлі та економічному розвитку України. На основі аналізу, Аналітично-дорадчий центр Блакитної стрічки ПРООН/ЄС підготував перелік основних заходів, ключові рекомендації Уряду та іншим заінтересованим сторонам. У звіті зосереджено увагу на трьох головних видах транспорту - залізничному, автомобільному та авіаційному. Зокрема для України залізничний транспорт на тривалу перспективу залишиться основним перевізником вантажів та пасажирів. Однак, існуюча залізнична система в Україні неоднорідна та не дозволяє без державної гарантії залучати необхідні інвестиції в оновлення основних засобів. Спостерігається відставання України у розвитку автодоріг загального користування від темпів автомобілізації країни. Незадовільним є рівень безпеки дорожнього руху. Лише обмежені бюджетні кошти асигнуються на утримання доріг. Також необхідно зміцнити національні авіакомпанії. Українські авіакомпанії надто малі для того, щоб існувати як окремі учасники ринку. Аеропорти також слід відкрити для інвесторів, але зберегти за державою контроль над операціями, де це необхідно, з причин національної безпеки. Аналітично-дорадчий центр Блакитної стрічки - проект, що фінансується Європейським Союзом, співфінансується та впроваджується Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні. Центр є незалежною інституцією, що в своїй роботі керується принципами вільної та демократичної ринкової економіки. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Марчін Свєнчіцкі, Олів’є Адам та Тадеуш Сирийчик

Зліва направо: директор аналітіко-дорадчого центру ПРООН «Блакитна стрічка» Марчін Свєнчіцкі, постійний представник ПРООН в Україні Олів'є Адам та екс-міністр транспорту Польщі, представник ПРООН в Україні Тадеуш Сирийчик під час презентації дослідження “Транспортна політика України і її наближення до норм Європейського Союзу”, в Києві, у середу, 30 травня 2010 р. Звіт має на меті сприяти громадському обговоренню бажаних реформ у транспортній галузі України з особливим наголосом на можливості застосування в Україні директив ЄС щодо транспорту. України вже приєдналась до Світової організації торгівлі (СОТ) та збирається підписати Угоду про Асоціацію з ЄС, у тому числі Угоду про зону вільної торгівлі. У той час, недостатньо розвинута транспортна інфраструктура може призвести до серйозних економічних втрат і перешкодити торгівлі та економічному розвитку України. На основі аналізу, Аналітично-дорадчий центр Блакитної стрічки ПРООН/ЄС підготував перелік основних заходів, ключові рекомендації Уряду та іншим заінтересованим сторонам. У звіті зосереджено увагу на трьох головних видах транспорту - залізничному, автомобільному та авіаційному. Зокрема для України залізничний транспорт на тривалу перспективу залишиться основним перевізником вантажів та пасажирів. Однак, існуюча залізнична система в Україні неоднорідна та не дозволяє без державної гарантії залучати необхідні інвестиції в оновлення основних засобів. Спостерігається відставання України у розвитку автодоріг загального користування від темпів автомобілізації країни. Незадовільним є рівень безпеки дорожнього руху. Лише обмежені бюджетні кошти асигнуються на утримання доріг. Також необхідно зміцнити національні авіакомпанії. Українські авіакомпанії надто малі для того, щоб існувати як окремі учасники ринку. Аеропорти також слід відкрити для інвесторів, але зберегти за державою контроль над операціями, де це необхідно, з причин національної безпеки. Аналітично-дорадчий центр Блакитної стрічки - проект, що фінансується Європейським Союзом, співфінансується та впроваджується Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні. Центр є незалежною інституцією, що в своїй роботі керується принципами вільної та демократичної ринкової економіки. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#289277
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
30.06.2010
Макс. розмір:
3735x2592 px
Перегляди:
504
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти