https://images.unian.net/pb/000/thumb_files/h_190/3149.jpg Київ АРХІВ УНІАН. Літак Ан-225 "Мрія" несе на собі космічний корабель "Буран". У цехах Авіаційного науково-технічного комплексу ім. Антонова завершено модернізацію Ан-225 "Мрія" вантажопідйомністю в 250т. У неділю 8 квітня 2001р., у Києві, відбулася викатка літака і почалися його наземні випробування. Передбачається, що модернізована "Мрія" зробить свій перший старт 17 квітня. Ан-225 "Мрія" був створений 1988 року як повітряна стартова платформа для запусків космічного вантажного корабля "Буран". Перший політ літака, побудованого на Київському авіазаводі, відбувся 21 грудня 1988р. На літаку встановлено 106 світових рекордів. Він пристосований для перевезень великогабаритних вантажів до будь-якої точки земної кулі, як усередині фюзеляжу, так і на зовнішній підвісці. Крейсерська швидкість - 800-850 км/год, розмах крил 88,4м, дальність польоту з вантажем у 200т - 4,5 тис.км. Загальний обсяг витрат на проведення модернізації повітряної машини становить $20 млн. Фінансування здійснено за рахунок власних коштів ВАТ "Мотор-Січ" і АНТК ім. Антонова. Машину після одержання сертифіката передбачається презентувати на Паризькому авіасалоні в Le Bourget (Франція) у червні 2001р. Фото Георгія Нестеренко/ УНІАН

Ан-225 ”Мрія” несе на собі космічний корабель ”Буран”

АРХІВ УНІАН. Літак Ан-225 "Мрія" несе на собі космічний корабель "Буран". У цехах Авіаційного науково-технічного комплексу ім. Антонова завершено модернізацію Ан-225 "Мрія" вантажопідйомністю в 250т. У неділю 8 квітня 2001р., у Києві, відбулася викатка літака і почалися його наземні випробування. Передбачається, що модернізована "Мрія" зробить свій перший старт 17 квітня. Ан-225 "Мрія" був створений 1988 року як повітряна стартова платформа для запусків космічного вантажного корабля "Буран". Перший політ літака, побудованого на Київському авіазаводі, відбувся 21 грудня 1988р. На літаку встановлено 106 світових рекордів. Він пристосований для перевезень великогабаритних вантажів до будь-якої точки земної кулі, як усередині фюзеляжу, так і на зовнішній підвісці. Крейсерська швидкість - 800-850 км/год, розмах крил 88,4м, дальність польоту з вантажем у 200т - 4,5 тис.км. Загальний обсяг витрат на проведення модернізації повітряної машини становить $20 млн. Фінансування здійснено за рахунок власних коштів ВАТ "Мотор-Січ" і АНТК ім. Антонова. Машину після одержання сертифіката передбачається презентувати на Паризькому авіасалоні в Le Bourget (Франція) у червні 2001р. Фото Георгія Нестеренко/ УНІАН

ID:
#3149
Автор:
Нестеренко Григорий
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
11.04.2001
Макс. розмір:
2116x1320 px
Перегляди:
2880
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти