https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/341298.jpg Київ Партнер CFC Consulting Василь Мирошниченко, ліворуч, та головний радник CFC Consulting Олексій Сиівак під час прес-конференції на тему: "Від Спритко і Гарнюні до позиціонування української держави за кордоном: питання і відповіді" в УНІАН, в Києві, у четвер, 7 квітня 2011 р. Під час прес-конференції старший радник компанії-розробника CFC Consulting повідомив, що розробники образів іміджевих символів України Гарнюні і Спритка називають універсальність їхньою головною перевагою. За його словами, ці напіванімаційні герої легко можуть стати і яскравими сувенірами, і талісманами великих спортивних подій, і героями мультфільмів, рекламних роликів, а також просто дитячими іграшками. Крім того, за рахунок варіації костюмів герої можуть презентувати країну як на спортивних змаганнях, так і на серйозних офіційних заходах. На думку розробників, нові герої як сувеніри повинні стати вигідною альтернативою всім існуючим зразкам, які продаються на території туристичних пам'яток України. Наприкінці березня Міністерство закордонних справ презентувало Стратегію позиціонування України за кордоном. Ця стратегія була розроблена компанією CFC Consulting на замовлення МЗС України. Персонажами-символами бренду "Україна" є хлопчик Спритко і дівчинка Гарнюня. Персонажі виконані в стилі "аніме", орієнтованому як на дитячу, так і на дорослу аудиторію. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Василь Мирошниченко та Олексій Сивак

Партнер CFC Consulting Василь Мирошниченко, ліворуч, та головний радник CFC Consulting Олексій Сиівак під час прес-конференції на тему: "Від Спритко і Гарнюні до позиціонування української держави за кордоном: питання і відповіді" в УНІАН, в Києві, у четвер, 7 квітня 2011 р. Під час прес-конференції старший радник компанії-розробника CFC Consulting повідомив, що розробники образів іміджевих символів України Гарнюні і Спритка називають універсальність їхньою головною перевагою. За його словами, ці напіванімаційні герої легко можуть стати і яскравими сувенірами, і талісманами великих спортивних подій, і героями мультфільмів, рекламних роликів, а також просто дитячими іграшками. Крім того, за рахунок варіації костюмів герої можуть презентувати країну як на спортивних змаганнях, так і на серйозних офіційних заходах. На думку розробників, нові герої як сувеніри повинні стати вигідною альтернативою всім існуючим зразкам, які продаються на території туристичних пам'яток України. Наприкінці березня Міністерство закордонних справ презентувало Стратегію позиціонування України за кордоном. Ця стратегія була розроблена компанією CFC Consulting на замовлення МЗС України. Персонажами-символами бренду "Україна" є хлопчик Спритко і дівчинка Гарнюня. Персонажі виконані в стилі "аніме", орієнтованому як на дитячу, так і на дорослу аудиторію. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#341298
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
07.04.2011
Макс. розмір:
2692x2260 px
Перегляди:
995
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти