https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/357623.jpg Київ Старший механік плавучого крана LK-600 "Захарій" Микола Гараженко у відділенні головного гідроприводу на будівництві Подільсько-Воскресенського мостового переходу, в Києві, в неділю, 10 липня 2011 р. З червня 2011 р. на будівництві Подільсько-Воскресенського мостового переходу в Києві використовується наймогутніший в Східній Європі плавучий кран LK-600 "Захарій", вантажопідйомністю 680 т. Побудований він на заводі "Ленінська кузня". Зараз основним завданням плавкрана LK-600 "Захарій" є монтаж арок Подільського моста. До цього часу плавкран використовувався в тестовому режимі для випробувань і виміру пікових навантажень, які були необхідні для його сертифікації. Планується, що після завершення будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу в Києві, цей плавкран буде задіяний в будівництві низки інших мостів, у тому числі і в будівництві мостів у Запоріжжі і Миколаєві. Основні тактико-технічні характеристики крана: висота стріли - 93,3 м, розмір основного понтона - 97х16 м, маса крана в зібраному стані близько 3 тис. т, вантажопідйомність - 680 т. У робочому положенні до основного понтона прикріплюють ще два понтони розміром 15х43 м, утворюючи таким чином Т-подібну платформу, водотоннажністю близько 2150 т. При цьому осідання в транспортному положенні не перевищує 1,4 м при висоті борту в 5 м, що дозволяє транспортувати кран по мілководдю. При цьому габарити крана в складеному стані по висоті не перевищують 13 м, що дає йому можливість пройти під будь-яким з дніпровських мостів, а ширина дозволяє без проблем проходити крізь шлюзи водосховищ. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Микола Гараженко

Старший механік плавучого крана LK-600 "Захарій" Микола Гараженко у відділенні головного гідроприводу на будівництві Подільсько-Воскресенського мостового переходу, в Києві, в неділю, 10 липня 2011 р. З червня 2011 р. на будівництві Подільсько-Воскресенського мостового переходу в Києві використовується наймогутніший в Східній Європі плавучий кран LK-600 "Захарій", вантажопідйомністю 680 т. Побудований він на заводі "Ленінська кузня". Зараз основним завданням плавкрана LK-600 "Захарій" є монтаж арок Подільського моста. До цього часу плавкран використовувався в тестовому режимі для випробувань і виміру пікових навантажень, які були необхідні для його сертифікації. Планується, що після завершення будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу в Києві, цей плавкран буде задіяний в будівництві низки інших мостів, у тому числі і в будівництві мостів у Запоріжжі і Миколаєві. Основні тактико-технічні характеристики крана: висота стріли - 93,3 м, розмір основного понтона - 97х16 м, маса крана в зібраному стані близько 3 тис. т, вантажопідйомність - 680 т. У робочому положенні до основного понтона прикріплюють ще два понтони розміром 15х43 м, утворюючи таким чином Т-подібну платформу, водотоннажністю близько 2150 т. При цьому осідання в транспортному положенні не перевищує 1,4 м при висоті борту в 5 м, що дозволяє транспортувати кран по мілководдю. При цьому габарити крана в складеному стані по висоті не перевищують 13 м, що дає йому можливість пройти під будь-яким з дніпровських мостів, а ширина дозволяє без проблем проходити крізь шлюзи водосховищ. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#357623
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
10.07.2011
Макс. розмір:
3052x2260 px
Перегляди:
690
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Будівництво Подільського мостового переходу в Києві У Україні почалася експлуатація наймпотужнішого у Східній Європі плавучого крана
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти