https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/363097.jpg Київ Директор агентства "iBrand Design Consulting", розробник Олексій Сотніков під час прес-конференції на тему: "Презентація брендбука та фірмового стилю АРК. Концепція нового підходу в просуванні Криму на міжнародному рівні" в УНІАН, в Києві, у вівторок, 16 серпня 2011 р. Цього року урядом АР Крим була розроблена і затверджена Стратегія розвитку Криму до 2020 р. Одним з основних пріоритетів реалізації стратегії є реформування санаторно-курортного і туристичного сектору, метою якого є створення сучасної конкурентноспроможної високоефективної туристично-рекреаційної галузі загальнодержавного і міжнародного значення, відновлення статусу Криму як сучасного санаторно-курортного і туристичного центру. Урядом Криму було ухвалено рішення про створення єдиного комплекту фірмової символіки сучасного рівня. Був оголошений відкритий міжнародний конкурс з ребрендингу логотипу Криму, створена авторитетна комісія, до складу якої увійшли не лише члени уряду і депутати ВР АРК, але і представники художньої і дизайнерської громадськості. У конкурсі взяли участь понад 300 претендентів з України, Росії і Білорусі. В результаті відбору в рамках трьох турів переможцем стала київська компанія "iBrand Design Consulting". Розроблений брендбук, що включає логотип і слоган, всі стандарти подачі інформації про Крим, створені на високому професійному рівні, найближчим часом будуть задіяні у висвітленні низки яскравих подій на території Криму. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Олексій Сотніков

Директор агентства "iBrand Design Consulting", розробник Олексій Сотніков під час прес-конференції на тему: "Презентація брендбука та фірмового стилю АРК. Концепція нового підходу в просуванні Криму на міжнародному рівні" в УНІАН, в Києві, у вівторок, 16 серпня 2011 р. Цього року урядом АР Крим була розроблена і затверджена Стратегія розвитку Криму до 2020 р. Одним з основних пріоритетів реалізації стратегії є реформування санаторно-курортного і туристичного сектору, метою якого є створення сучасної конкурентноспроможної високоефективної туристично-рекреаційної галузі загальнодержавного і міжнародного значення, відновлення статусу Криму як сучасного санаторно-курортного і туристичного центру. Урядом Криму було ухвалено рішення про створення єдиного комплекту фірмової символіки сучасного рівня. Був оголошений відкритий міжнародний конкурс з ребрендингу логотипу Криму, створена авторитетна комісія, до складу якої увійшли не лише члени уряду і депутати ВР АРК, але і представники художньої і дизайнерської громадськості. У конкурсі взяли участь понад 300 претендентів з України, Росії і Білорусі. В результаті відбору в рамках трьох турів переможцем стала київська компанія "iBrand Design Consulting". Розроблений брендбук, що включає логотип і слоган, всі стандарти подачі інформації про Крим, створені на високому професійному рівні, найближчим часом будуть задіяні у висвітленні низки яскравих подій на території Криму. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#363097
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
16.08.2011
Макс. розмір:
1952x2779 px
Перегляди:
667
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти