https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/375308.jpg Київ Український репер Ларсон (Сергій Ларкін), який дав свій ланцюжок для виставки, стоїть біля експозиції київського живописця Павла Вітановського в банці: "ЖИР'n'b. Золотий ланцюг з іменним кулоном" (діаманти, стекло, жир, 2011 р.), представленої під час проведення арт-проекту "ЖИР" в одній з галерей у Києві, у четвер, 13 жовтня 2011 р. На думку організаторів виставки «ЖИР», слово містить наступні сенси. Жир споконвіку служить ознакою ситого, «жирного життя» в прямому розумінні (що відбите в численних слов'янських приказках). До тих же споконвічних часів відноситься значення слова «жир» - «здобич, силою захоплене багатство». На сьогоднішній день це поняття має ще одне трактування: щось кричущо-дороге, атрибути розкоші, що виставляються напоказ, - все це теж «жир». В такій метафоричній формі жир – це спосіб життя готельних представників нашого суспільства, що набуває масштабів національної проблеми. У проекті «ЖИР» київський живописець Павло Вітановський (псевдонім ПВА), представив 100-процентний концентрат жиру: атрибути сучасного «жирного» життя, залиті топленим жиром, як експонати кунсткамери в скляних банках. Вони законсервовані в жирі, немов у формаліні. На вигляд ці об'єкти, що підсвічуються ультрафіолетовим світлом цілком естетичні. Але, по суті, це мерзенний жироскоп. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Ларсон (Сергій Ларкін)

Український репер Ларсон (Сергій Ларкін), який дав свій ланцюжок для виставки, стоїть біля експозиції київського живописця Павла Вітановського в банці: "ЖИР'n'b. Золотий ланцюг з іменним кулоном" (діаманти, стекло, жир, 2011 р.), представленої під час проведення арт-проекту "ЖИР" в одній з галерей у Києві, у четвер, 13 жовтня 2011 р. На думку організаторів виставки «ЖИР», слово містить наступні сенси. Жир споконвіку служить ознакою ситого, «жирного життя» в прямому розумінні (що відбите в численних слов'янських приказках). До тих же споконвічних часів відноситься значення слова «жир» - «здобич, силою захоплене багатство». На сьогоднішній день це поняття має ще одне трактування: щось кричущо-дороге, атрибути розкоші, що виставляються напоказ, - все це теж «жир». В такій метафоричній формі жир – це спосіб життя готельних представників нашого суспільства, що набуває масштабів національної проблеми. У проекті «ЖИР» київський живописець Павло Вітановський (псевдонім ПВА), представив 100-процентний концентрат жиру: атрибути сучасного «жирного» життя, залиті топленим жиром, як експонати кунсткамери в скляних банках. Вони законсервовані в жирі, немов у формаліні. На вигляд ці об'єкти, що підсвічуються ультрафіолетовим світлом цілком естетичні. Але, по суті, це мерзенний жироскоп. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#375308
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
13.10.2011
Макс. розмір:
2679x1788 px
Перегляди:
1326
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

У Києві відкрився арт-проект Павла Вітановського "ЖИР" Музикант і волонтер Сергій Ларкін (Ларсон) помер у лікарні після аварії
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти