https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/390524.jpg Київ Голова Ради регіону учасників АсМАП України Хмельницької області Віктор Ядуха під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Протестувати проти «інноваційних» методів митниці в столицю можуть приїхати тисячі «хур» міжнародних автоперевізників», в Києві, в четвер, 12 січня 2012 р. Міжнародні автоперевізники загрожують страйком у разі невнесення змін до закону № 4025, що набирає чинності з 17 січня, про гуманізацію відповідальності за правопорушення у сфері господарської діяльності, який дозволяє митним органам за неправильно оформлені відправником вантажів документи конфісковувати транспортні засоби і накладати непомірні штрафи на перевізників. Про це на прес-конференції в УНІАН повідомили представники Асоціації міжнародних автоперевізників України (АсМАП), коментуючи можливі наслідки для автоперевізників внесення змін до статті 325 чинного Митного кодексу, які передбачає закон про гуманізацію (декриміналізацію). «З 17 січня набирає чинності редакція статті, яка передбачає за надання митних документів (що супроводжують вантажі - УНІАН), що містять неправдиву інформацію, конфіскацію транспортного засобу, конфіскацію вантажу і штрафи у розмірі 100% вартості вантажу. При цьому відповідальність покладається на того, хто подає документи, — на перевізника, хоча складанням цих документів займається не він, а відправник», - сказав Юрій Кучинський. Він також відзначив, що закон не роз'яснює, що саме у разі перевезень вважати «неправдивою інформацією». За його словами, зміни до Митного кодексу суперечать міжнародним нормативам і конвенціям, до яких приєдналася Україна, і які регламентують відповідальність перевізників тільки за кількість місць, їх маркірування і упаковку. Сергій Чалий повідомив, що на сьогодні створено страйковий комітет, який ухвалюватиме рішення про проведення страйку «після першого ж прецеденту, який буде створено митницею, з вилучення транспортного засобу з можливою його подальшою конфіскацією». При цьому він відзначив, що транзитний статус дає Україні більш як 520 тис. іноземних перевізників на рік, кожний з яких залишає в Україні не менш як 100 євро. «Зміни в Митному кодексі змусять їх шукати інші маршрути поза Україною. Збитки від втрати транзитного статусу будуть величезними», - сказав Чалий. За словами Віктора Бондара, нова редакція статті відповідає європейським нормам провадження у справах з контрабанді, позбавляючи від кримінальної і посилюючи адміністративну відповідальність. Проте, під час «доопрацювання законопроекту виникли певні технічні розбіжності і нестиковки», які будуть усунені протягом одного-трьох місяців. Бондар відзначив, що згідно з новими законодавчими нормами і адміністративним судочинством затриманий митницею транспортний засіб «стоятиме тиждень-два, поки суд не ухвалить рішення, а не півроку, як це було раніше». Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Віктор Ядуха

Голова Ради регіону учасників АсМАП України Хмельницької області Віктор Ядуха під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Протестувати проти «інноваційних» методів митниці в столицю можуть приїхати тисячі «хур» міжнародних автоперевізників», в Києві, в четвер, 12 січня 2012 р. Міжнародні автоперевізники загрожують страйком у разі невнесення змін до закону № 4025, що набирає чинності з 17 січня, про гуманізацію відповідальності за правопорушення у сфері господарської діяльності, який дозволяє митним органам за неправильно оформлені відправником вантажів документи конфісковувати транспортні засоби і накладати непомірні штрафи на перевізників. Про це на прес-конференції в УНІАН повідомили представники Асоціації міжнародних автоперевізників України (АсМАП), коментуючи можливі наслідки для автоперевізників внесення змін до статті 325 чинного Митного кодексу, які передбачає закон про гуманізацію (декриміналізацію). «З 17 січня набирає чинності редакція статті, яка передбачає за надання митних документів (що супроводжують вантажі - УНІАН), що містять неправдиву інформацію, конфіскацію транспортного засобу, конфіскацію вантажу і штрафи у розмірі 100% вартості вантажу. При цьому відповідальність покладається на того, хто подає документи, — на перевізника, хоча складанням цих документів займається не він, а відправник», - сказав Юрій Кучинський. Він також відзначив, що закон не роз'яснює, що саме у разі перевезень вважати «неправдивою інформацією». За його словами, зміни до Митного кодексу суперечать міжнародним нормативам і конвенціям, до яких приєдналася Україна, і які регламентують відповідальність перевізників тільки за кількість місць, їх маркірування і упаковку. Сергій Чалий повідомив, що на сьогодні створено страйковий комітет, який ухвалюватиме рішення про проведення страйку «після першого ж прецеденту, який буде створено митницею, з вилучення транспортного засобу з можливою його подальшою конфіскацією». При цьому він відзначив, що транзитний статус дає Україні більш як 520 тис. іноземних перевізників на рік, кожний з яких залишає в Україні не менш як 100 євро. «Зміни в Митному кодексі змусять їх шукати інші маршрути поза Україною. Збитки від втрати транзитного статусу будуть величезними», - сказав Чалий. За словами Віктора Бондара, нова редакція статті відповідає європейським нормам провадження у справах з контрабанді, позбавляючи від кримінальної і посилюючи адміністративну відповідальність. Проте, під час «доопрацювання законопроекту виникли певні технічні розбіжності і нестиковки», які будуть усунені протягом одного-трьох місяців. Бондар відзначив, що згідно з новими законодавчими нормами і адміністративним судочинством затриманий митницею транспортний засіб «стоятиме тиждень-два, поки суд не ухвалить рішення, а не півроку, як це було раніше». Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#390524
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
12.01.2012
Макс. розмір:
2276x3104 px
Перегляди:
1066
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти