https://images.unian.net/pb/004/thumb_files/h_190/403773.jpg Севастополь Катер на фоні єдиного в Україні підводного човна "Запоріжжя", що проходить біля Севастопольської бухти (Крим), у четвер, 22 березня 2012 р. Цього дня єдиний український підводний човен Запоріжжя U-001 Військово-морських Сил України вперше за останні декілька років покинув межі 13-го судноремонтного заводу в Севастополі і вийшов в міську бухту для виконання учбових завдань. За повідомленням Міністерства оборони України, на даний час в Севастопольській бухті екіпаж підводного човна виконує учбові завдання з відпрацювання повсякденної організації життя корабля при стоянці на якорі. Дизель-електричний підводний човен Запоріжжя (проект 641, Foxtrot за класифікацією НАТО) було побудовано у 1970 році в Ленінграді і введено до складу Північного флоту ВМФ СРСР. У 1990 було переведено в Чорноморський флот ВМФ СРСР. У 1997 році відповідно до Угоди про розподіл ЧФ між Російською Федерацією і Україною підводний човен відійшов українській стороні. За час знаходження підводного човна Запоріжжя у складі ВМС України він внаслідок своєї незадовільної технічної готовності жодного разу самостійно не виходив у море і не здійснював підводних занурень. З лютого 2003 року субмарина знаходилася на ремонті на 13-му судноремонтному заводі у Севастополі. Раніше Міноборони планувало після введення підводного човна в експлуатацію його продаж. Високопоставлені представники Міноборони і Генштабу України раніше неодноразово заявляли про безперспективність знаходження єдиної субмарини у складі ВМС країни, тим паче, що у складі українського флоту немає офіцерів, а тим більше матросів-підводників, які мають навики підводного плавання за останні 15 років. Фото Олексія Сувірова / УНІАН

Підводний човен "Запоріжжя" та катер

Катер на фоні єдиного в Україні підводного човна "Запоріжжя", що проходить біля Севастопольської бухти (Крим), у четвер, 22 березня 2012 р. Цього дня єдиний український підводний човен Запоріжжя U-001 Військово-морських Сил України вперше за останні декілька років покинув межі 13-го судноремонтного заводу в Севастополі і вийшов в міську бухту для виконання учбових завдань. За повідомленням Міністерства оборони України, на даний час в Севастопольській бухті екіпаж підводного човна виконує учбові завдання з відпрацювання повсякденної організації життя корабля при стоянці на якорі. Дизель-електричний підводний човен Запоріжжя (проект 641, Foxtrot за класифікацією НАТО) було побудовано у 1970 році в Ленінграді і введено до складу Північного флоту ВМФ СРСР. У 1990 було переведено в Чорноморський флот ВМФ СРСР. У 1997 році відповідно до Угоди про розподіл ЧФ між Російською Федерацією і Україною підводний човен відійшов українській стороні. За час знаходження підводного човна Запоріжжя у складі ВМС України він внаслідок своєї незадовільної технічної готовності жодного разу самостійно не виходив у море і не здійснював підводних занурень. З лютого 2003 року субмарина знаходилася на ремонті на 13-му судноремонтному заводі у Севастополі. Раніше Міноборони планувало після введення підводного човна в експлуатацію його продаж. Високопоставлені представники Міноборони і Генштабу України раніше неодноразово заявляли про безперспективність знаходження єдиної субмарини у складі ВМС країни, тим паче, що у складі українського флоту немає офіцерів, а тим більше матросів-підводників, які мають навики підводного плавання за останні 15 років. Фото Олексія Сувірова / УНІАН

ID:
#403773
Автор:
Сувіров Олексій
Місце зйомки:
Україна / Севастополь
Дата зйомки:
22.03.2012
Макс. розмір:
3000x1750 px
Перегляди:
516
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Флот України Єдиний український підводний човен вперше з 1997 року вийшов в море
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти