https://images.unian.net/pb/004/thumb_files/h_190/404349.jpg Харків Бар на 1-му поверсі швидкісного двоповерхового електропоїзда "Skoda" у Харкові, в неділю, 25 березня 2012 р. Цього дня до Харкова доставлено перший з двох двоповерхових електропоїздів Skoda, придбаних Південною залізницею. З Чехії до Харкова новий потяг транспортували локомотивами залізницею через Чоп, Львів і Київ. Електропоїзд пройшов на станцію Харьков-Сортирувальний в ремонтно-екіпірувальне депо, де проходитиме технічне обслуговування новий пересувний склад виробництва Skoda, Hyundai та Крюковського вагонобудівного заводу. Планується, що потяги Skoda курсуватимуть кільцевими маршрутами Харків-Донецьк-Маріуполь-Донецьк-Дніпропетровськ-Харків і Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Луганськ-Донецьк-Харків. В найближчі дні Skoda пройде необхідні митні процедури, потім - пуско-налагоджувальні роботи і підготовку до випробувань. Випробування потягів, які працюють як на постійному, так і на змінному струмі, проводитимуться на ділянках Лозова-Слов’янськ (постійний струм) і Боріспіль-Баришівка (змінний струм). До складу електропоїзда входять шість двоповерхових вагонів, з них два - головних моторних з кабінами управління. Кількість місць - 636, з них 46 - першого класу і 590 - другого. Згідно з заявкою Південної залізниці, в одному з вагонів облаштовано міні-бар. До послуг пасажирів - система Wi-fi, розетки живлення і тому подібне. У потягах передбачені місця для інвалідів-колясочників. В кінці жовтня 2010 р. Віктор Остапчук, начальник Південної залізниці (ПЗ), повідомив, що зі Skoda підписано контракт на постачання двох локомотивів. Вартість потягів CityElefant можна припустити виходячи з ціни техніки, яку Skoda продала Литві. Один електропоїзд, що складається з трьох вагонів, обійшовся покупцеві близько 9 млн. євро. Фото Володимира Андреєва / УНІАН

Салон електропотягу

Бар на 1-му поверсі швидкісного двоповерхового електропоїзда "Skoda" у Харкові, в неділю, 25 березня 2012 р. Цього дня до Харкова доставлено перший з двох двоповерхових електропоїздів Skoda, придбаних Південною залізницею. З Чехії до Харкова новий потяг транспортували локомотивами залізницею через Чоп, Львів і Київ. Електропоїзд пройшов на станцію Харьков-Сортирувальний в ремонтно-екіпірувальне депо, де проходитиме технічне обслуговування новий пересувний склад виробництва Skoda, Hyundai та Крюковського вагонобудівного заводу. Планується, що потяги Skoda курсуватимуть кільцевими маршрутами Харків-Донецьк-Маріуполь-Донецьк-Дніпропетровськ-Харків і Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Луганськ-Донецьк-Харків. В найближчі дні Skoda пройде необхідні митні процедури, потім - пуско-налагоджувальні роботи і підготовку до випробувань. Випробування потягів, які працюють як на постійному, так і на змінному струмі, проводитимуться на ділянках Лозова-Слов’янськ (постійний струм) і Боріспіль-Баришівка (змінний струм). До складу електропоїзда входять шість двоповерхових вагонів, з них два - головних моторних з кабінами управління. Кількість місць - 636, з них 46 - першого класу і 590 - другого. Згідно з заявкою Південної залізниці, в одному з вагонів облаштовано міні-бар. До послуг пасажирів - система Wi-fi, розетки живлення і тому подібне. У потягах передбачені місця для інвалідів-колясочників. В кінці жовтня 2010 р. Віктор Остапчук, начальник Південної залізниці (ПЗ), повідомив, що зі Skoda підписано контракт на постачання двох локомотивів. Вартість потягів CityElefant можна припустити виходячи з ціни техніки, яку Skoda продала Литві. Один електропоїзд, що складається з трьох вагонів, обійшовся покупцеві близько 9 млн. євро. Фото Володимира Андреєва / УНІАН

ID:
#404349
Автор:
Марієнко Андрій
Місце зйомки:
Україна / Харків
Дата зйомки:
25.03.2012
Макс. розмір:
4288x2848 px
Перегляди:
609
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Жанрові фото. Транспорт До Харкова доставлено двоповерховий електропоїзд Skoda
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти