Каси Київського залізничного вокзалу
Каси Київського залізничного вокзалу, в четвер, 29 березня 2012 р. "Укрзалізниця" ввела в дослідну експлуатацію термінал самообслуговування з друку проїзних документів, оформлених через інтернет. Про це повідомляє прес-служба залізничного відомства. Дослідний зразок спеціалізованого автомата вставлено на станції Київ-Пасажирський поруч з касою для обслуговування пасажирів, які придбали проїзні документи через систему «Е-Квиток». «З впровадженням послуги продажу квитків через мережу Internet (система «Е-Квиток») Укрзалізниця розпочала новий етап у розширенні технологій продажу проїзних документів. Але у зв’язку з тим, що законодавство України вимагає документ сурової звітності і не дозволяє з квитком, придбаним через мережу Internet, йти прямо до поїзда, на великих вокзалах були організовані окремі каси, де пасажир може отримати роздрукований квиток на стандартному бланку. На сьогоднішній день ми автоматизували цю процедуру. Наразі пасажир, не звертаючись до залізничної каси, має змогу самостійно та швидко роздрукувати проїзний документ за допомогою терміналу по наявному номеру чи через штрих-код замовлення. Ця процедура займе 30-40 секунд», - розповів головний інженер Головного пасажирського управління Укрзалізниці. Такж в Укрзалізниці повідомили, що пасажири залізничного транспорту дедалі частіше користуються системою бронювання та продажу залізничних квитків через мережу Internet. Упродовж 2009 р. було придбано близько 83,5 тис квитків, 2010 р. – 132,5 тис. квитків, а 2011 рік став рекордсменом з продажу квитків через мережу Internet (АСС «е-Квиток») – 693,9 тис. квитків, цього року вже було придбано 363 тис. квитків. Таким чином, з початку впровадження послуги (2009 р.) було придбано понад 1 млн квитків. Фото Володимира Гонтара / УНІАН
- ID:
- #405224
- Автор:
- Гонтар Володимир
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 29.03.2012
- Макс. розмір:
- 2348x3632 px
- Перегляди:
- 666
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-