https://images.unian.net/pb/004/thumb_files/h_190/415684.jpg Харків Легкий літак ХАЗ-30 летить над на льотним полем Харківського державного авіаційного виробничого підприємства (ХДАВП), у вівторок, 22 травня 2012 р. Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП) презентувало двомісний легкий літак ХАЗ-30, розроблений конструкторським бюро ХДАВП. "ХАЗ-30 - літак, призначений для первинного навчання пілотів аероклубів, льотних училищ військової і цивільної авіації, а також для виконання польотів приватними особами", - повідомив журналістам генеральний директор ХДАВП Анатолій Мялиця. За його словами, ХАЗ-30 оснащений австрійським двигуном Rotax-912 ULS з тянучим трилопатевим повітряним гвинтом. Його максимальна швидкість - 200 км/год, довжина розгону - 100 м, довжина пробігу - 100 м. Максимальна злітна маса літака складає 650 кг, максимальна посадочна маса - 650 кг, максимальна маса спорядженого літака - 565 кг, маса порожнього літака - 395 кг. Літак виконує зліт і посадку на літно-посадочній смузі з штучним і ґрунтовим покриттям. По словах Мялиці, два літаки ХАЗ-30 найближчим часом будуть передані Харківському аероклубу для експлутаційних льотних випробувань. Планується сертифікація повітряного судна. "Ми робимо головну партію за рахунок власних оборотних коштів" – додав Мялиця. Він відмовився називати вартість літака, відзначивши тільки, що він "недорогий". На ринку літаки подібного класу коштують $40-60 тис. Крім того, Мялиця не озвучив портфель замовлень підприємства. Фото Володимира Андреєва / УНІАН

Легкий літак ХАЗ-30

Легкий літак ХАЗ-30 летить над на льотним полем Харківського державного авіаційного виробничого підприємства (ХДАВП), у вівторок, 22 травня 2012 р. Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП) презентувало двомісний легкий літак ХАЗ-30, розроблений конструкторським бюро ХДАВП. "ХАЗ-30 - літак, призначений для первинного навчання пілотів аероклубів, льотних училищ військової і цивільної авіації, а також для виконання польотів приватними особами", - повідомив журналістам генеральний директор ХДАВП Анатолій Мялиця. За його словами, ХАЗ-30 оснащений австрійським двигуном Rotax-912 ULS з тянучим трилопатевим повітряним гвинтом. Його максимальна швидкість - 200 км/год, довжина розгону - 100 м, довжина пробігу - 100 м. Максимальна злітна маса літака складає 650 кг, максимальна посадочна маса - 650 кг, максимальна маса спорядженого літака - 565 кг, маса порожнього літака - 395 кг. Літак виконує зліт і посадку на літно-посадочній смузі з штучним і ґрунтовим покриттям. По словах Мялиці, два літаки ХАЗ-30 найближчим часом будуть передані Харківському аероклубу для експлутаційних льотних випробувань. Планується сертифікація повітряного судна. "Ми робимо головну партію за рахунок власних оборотних коштів" – додав Мялиця. Він відмовився називати вартість літака, відзначивши тільки, що він "недорогий". На ринку літаки подібного класу коштують $40-60 тис. Крім того, Мялиця не озвучив портфель замовлень підприємства. Фото Володимира Андреєва / УНІАН

ID:
#415684
Автор:
Марієнко Андрій
Місце зйомки:
Україна / Харків
Дата зйомки:
22.05.2012
Макс. розмір:
2200x1372 px
Перегляди:
680
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти