Володимир Борис
Генеральний директор ТОВ «ІстКліппер» Володимир Борис (праворуч) та адвокат Віктор Петруненко під час прес-конференції в УНІАН на тему: "Контрабанда літаків для чартерів українських VIP-персон: “чорна” бізнес-схема чи економічна диверсія митників?" в Києві, у вівторок 13 листопада 2012 р. На прес-конференції в УНІАН Володимир Борис повідомив, що українська дочка італійської “Скайстартрейдинг” ТОВ «Істкліппер» оскаржила в Апеляційному суді рішення Ленінського райсуду Запоріжжя від 17 жовтня 2012 року про конфіскацію літака Як-40 і накладення штрафу в розмірі 5,796 млн. грн. «Ми просимо Апеляційний суд скасувати ухвалу Ленінського райсуду Запоріжжя. При розгляді справи Ленінський суд проігнорував вимоги закону щодо забезпечення повного і об'єктивного розгляду та дослідження всіх обставин справи. Суд не зміг навіть визначити, які ж протиправні дії я зробив, а адміністративне стягнення на мене наклав на підставі нечинної правової норми і поза процесуальними термінами, встановленими законодавством», - сказав він. За словами В. Бориса, в 2006 році сербська компанія «Скайстарекспрес», яка також є дочкою італійської компанії “Скайстартрейдинг”, придбала 2 літаки ЯК-40 1971 і 1978 року випуску. Один з цих літаків було ввезено в Україну в 2010 році, він пройшов митний контроль через Івано-франківську митницю і експлуатується в Україні. Другий літак через неможливість експлуатації в Сербії за залишковою вартістю куплено компанією «Істкліппер» за 10 тис. євро, його було відправлено на ремонт на Мінський авіаремонтний завод, потім на доукомплектацию в Запоріжжі на ремонтну базу ПАТ «Авіакомпанія «Константа» і представлено для митного контролю на Запорізькій митниці. Ресурс експлуатації літака становив не більш як 3 роки і 9 місяців. Вартість ремонту літака на Мінському авіаремонтному заводі згідно з контраком становила 571,263 тис. євро. Для проходження митних процедур і виплати митних зборів «Істкліппер» замовив оцінку літака у компанії «Національна экспертно-правова-группа», яка оцінила літак у 473,192 тис. грн. При цьому експерти-оцінювачі зазначали, що літак перебуває в технічному стані, який не відповідає вимогам льотної придатності державної авіавлади України, що не дозволяє експлуатувати його для комерційних пасажирських перевезень. Водночас Запорізька митниця ухвалила рішення про оцінку літака в 232,676 тис. євро, відмовившись тим самим від результатів експертної оцінки. В.Борис також зазначив, що готовий розглядати можливість звернення до Європейських судових інстанцій у разі, якщо Апеляційний суд не прислухається до аргументів компанії «Істкліппер». У той же час, В.Борис зазначив, що не виключає можливості, «що чиновники Запорізької митниці лобіювали інтереси конкурентів, які працюють на ринку авіаперевезень». Фото Михайла Койфмана / УНІАН
- ID:
- #449601
- Автор:
- Койфман Михайло
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 13.11.2012
- Макс. розмір:
- 2362x3075 px
- Перегляди:
- 411
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-