https://images.unian.net/pb/004/thumb_files/h_190/492782.jpg Київ Дослідник відділу досліджень ринків послуг CFK Ukraine Володимир Головко під час презентації спільного проекту міжнародної дослідницької компанії GfK Ukraine та журналу «Експерт» (Україна) «Ставлення киян до виборів мера та електоральна ситуація в столиці» в агентстві УНІАН у Києві, у понеділок, 8 липня 2013 р. Цього дня в УНІАН пройшла презентація спільного проекту міжнародної дослідницької компанії GfK Ukraine та журналу «Експерт» (Україна) «Ставлення киян до виборів мера та електоральна ситуація в столиці». GFK Ukraine і журнал «Експерт» (Україна) представили результати соціологічного дослідження, проведеного у Києві протягом червня 2013 року. В опитуванні взяли участь 2100 киян. У представленому дослідженні відображені основні рейтинги політиків, що претендують на посаду мера столиці. А також – політичні вподобання киян, їхня готовність голосувати, ставлення до статусу єдиного кандидата від Об’єднаної опозиції, довіра або недовіра до різних каналів отримання інформації – від соціальних мереж до телебачення. За результатами соціологічного дослідження у найближчому номері журналу «Експерт» (Україна) буде опубліковано спеціальний матеріал. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Володимир Головко

Дослідник відділу досліджень ринків послуг CFK Ukraine Володимир Головко під час презентації спільного проекту міжнародної дослідницької компанії GfK Ukraine та журналу «Експерт» (Україна) «Ставлення киян до виборів мера та електоральна ситуація в столиці» в агентстві УНІАН у Києві, у понеділок, 8 липня 2013 р. Цього дня в УНІАН пройшла презентація спільного проекту міжнародної дослідницької компанії GfK Ukraine та журналу «Експерт» (Україна) «Ставлення киян до виборів мера та електоральна ситуація в столиці». GFK Ukraine і журнал «Експерт» (Україна) представили результати соціологічного дослідження, проведеного у Києві протягом червня 2013 року. В опитуванні взяли участь 2100 киян. У представленому дослідженні відображені основні рейтинги політиків, що претендують на посаду мера столиці. А також – політичні вподобання киян, їхня готовність голосувати, ставлення до статусу єдиного кандидата від Об’єднаної опозиції, довіра або недовіра до різних каналів отримання інформації – від соціальних мереж до телебачення. За результатами соціологічного дослідження у найближчому номері журналу «Експерт» (Україна) буде опубліковано спеціальний матеріал. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#492782
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
08.07.2013
Макс. розмір:
2635x3929 px
Перегляди:
447
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти