https://images.unian.net/pb/004/thumb_files/h_190/496022.jpg Київ Робітники підводять електромережу над новою залізничною естакадою Південно-Західної залізниці, у Києві, у четвер, 1 серпня 2013 р. Південно-Західна залізниця (ПЗЗ) планує до 10 серпня 2013 року відкрити рух по новій залізничній естакаді, що входить до проекту підходів до залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві вартістю 255 млн. грн. Про це під час відвідин будівельного майданчика заявив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. За його словами, основний обсяг будівництва здійснювався за бюджетні кошти, а вже завершальний його етап - за гроші залізниці. За словами Кривопішина, естакада дозволила прибрати кутовий заїзд на Миронівку, після чого поїзди зі станції Дарниця можуть рухатися в південному напрямі без заходу на станцію Київ-Московський. Крім того, нова естакада дозволить вдвічі збільшити пропускну спроможність транспортної розв'язки. За словами начальника ПЗЗ, за складністю виконаних робіт будівництво естакади майже прирівнюється до будівництва нового залізничного моста. «За складністю виконаних робіт - це практично новий залізничний міст. Довжина споруди більш як 700 метрів, було використано більш як 5 тис. тонн металоконструкцій, зараз практично завершено роботу з електрифікації, ведуться роботи із завершення укладання залізничної колії», - повідомив Кривопішин. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Підведення електромережі над естакадою

Робітники підводять електромережу над новою залізничною естакадою Південно-Західної залізниці, у Києві, у четвер, 1 серпня 2013 р. Південно-Західна залізниця (ПЗЗ) планує до 10 серпня 2013 року відкрити рух по новій залізничній естакаді, що входить до проекту підходів до залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві вартістю 255 млн. грн. Про це під час відвідин будівельного майданчика заявив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. За його словами, основний обсяг будівництва здійснювався за бюджетні кошти, а вже завершальний його етап - за гроші залізниці. За словами Кривопішина, естакада дозволила прибрати кутовий заїзд на Миронівку, після чого поїзди зі станції Дарниця можуть рухатися в південному напрямі без заходу на станцію Київ-Московський. Крім того, нова естакада дозволить вдвічі збільшити пропускну спроможність транспортної розв'язки. За словами начальника ПЗЗ, за складністю виконаних робіт будівництво естакади майже прирівнюється до будівництва нового залізничного моста. «За складністю виконаних робіт - це практично новий залізничний міст. Довжина споруди більш як 700 метрів, було використано більш як 5 тис. тонн металоконструкцій, зараз практично завершено роботу з електрифікації, ведуться роботи із завершення укладання залізничної колії», - повідомив Кривопішин. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#496022
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
01.08.2013
Макс. розмір:
4800x3456 px
Перегляди:
1241
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти