20 квітня Київрада затвердила нову концепцію розвитку зовнішньої реклами. Згідно з концепцією, забороняється розміщення рекламних носіїв на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільчих смугах завширшки менше 2 метрів. Для ключових об'єктів транспортної інфраструктури (розв'язок, переходів, мостів, зупиночних комплексів, дорожніх знаків, залізничних переїздів) визначено радіус, в якому заборонено розміщення рекламних засобів. Також вони не повинні перешкоджати пішохідного руху і перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватися в місцях концентрації ДТП і т. п.
Крім того, згідно з новими правилами, елементами об'єктів благоустрою, які використовуються як рекламоносії, вважаються: урна (розмір рекламного поля не більша ніж 0,5 кв. м); лава (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м); громадська вбиральня (розмір рекламного поля не більше 4,32 кв. м); собача вбиральня (розмір рекламного поля не більша за 0,5 кв. м). Головна вимога до таких елементів - рекламний засіб не повинен перешкоджати вільному руху пішоходів. Ці елементи благоустрою можуть бути встановлені, в тому числі операторами рекламного ринку.
Нові правила передбачають також скасування дозвільного принципу. Кожен підприємець зможе встановити вивіску, просто сповістивши про це дозвільний центр у районі, де встановлюється вивіска, або через електронну систему, єдина вимога – вивіска має відповідати новому порядку - тобто, її площа не повинна перевищувати 3 квадратних метри, в іншому випадку її демонтують.