У Києві відбулася бізнес-зустріч на тему: «Секрети управління репутацією в закладах HoReCa за допомогою ліцензійних ретрансляцій» - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

У Києві відбулася бізнес-зустріч на тему: «Секрети управління репутацією в закладах HoReCa за допомогою ліцензійних ретрансляцій»

(06.03.2012)
Прес-реліз

Відбулася перша бізнес-зустріч для отельерів і рестораторів, ініційована компанією ВОЛЯ, на тему: «Секрети управління репутацією в закладах HoReCa за допомогою ліцензійних ретрансляцій».

На зустрічі зібралися представники сфери готельної і ресторанної індустрії Києва. Серед гостей були представники: Radisson Blu Hotel, Premier Palace, Ibis, представники таких мережевих закладів, як «Козирна Карта», «Наша карта», «Будинок смаку», Carte Blanche, Arena Entertainment, Sky Hall, сети-пицерий «Мафія» і «Челентано» та багато інших. Також серед гостей були представники сфери реклами і подієвого маркетингу.

2012 рік - це рік бізнес-можливостей для сегменту HoReCa, де важливу роль гратиме репутація і рівень сервісу закладів. І саме в цей період стають дуже актуальними питання легального публічного показу - впливаючі на імідж заклади і його юридичну захищеність.

ВОЛЯ має сильні позиції на ринку послуг для бізнесу, пропонуючи комплекс таких затребуваних послуг, як широкосмуговий доступ в інтернет, цифрове телебачення і послуги дата-центра більше 10 000 бизнес-клиентам. Серед них істотний відсоток – це представники сегменту HoReCa. Комплексна пропозиція ВОЛІ для готельного і ресторанного бізнесу (HoReCa) враховує можливості легального публічного показу телепрограм.

Эрик Франке, генеральний директор компанії ВОЛЯ, звертаючись до учасників зустрічі, акцентував: «Проводячи переговори з правовласниками каналів, ми окремо обумовлюємо можливості публічного показу тих або інших телеканалів. Варто відзначити, що вартість таких прав може по ряду каналів відрізнятися в декілька десятків разів від вартості має рацію для показу домашнім абонентам. Розуміючи це, ми прагнемо знайти з правовласниками компроміс з тим, щоб запропонувати нашим клієнтам якнайкращі умови».

Чарльз Відтер, генеральний менеджер готелю Radisson Blu, яка більше 6 років є клієнтом компанії ВОЛЯ, розповідаючи про принципи відповідального ведення бізнесу, зробив акцент на тому, що в партнерстві Radisson Blu цінує прозорість, якість послуг, постійність і простоту взаємин.

Активну дискусію учасників викликав виступ Михайла Дмітріченко, директора B2B напрями компанії ВОЛЯ, який розповів про комплексну пропозицію для закладів HoReCa і принципах формування пакетів телепрограм з правом публічного показу. Особливий акцент був зроблений на якості контента, легальності показу, що у свою чергу захищає репутацію закладів.

Учасники зустрічі особливо активно обговорювали можливості ретрансляцій матчів Євро-2012 для HoReCa. У цифрові пакети ВОЛІ для публічного перегляду входить телеканал «Футбол», який є офіційним бродкастером чемпіонату Євро-2012. Крім того, як було оголошено раніше, абоненти компанії ВОЛЯ дістануть унікальну можливість дивитися пряму трансляцію всіх матчів чемпіонату Європи, не тільки в стандартному, але і в HD-форматі. ВОЛЯ і «Медіа Група Україна» підписали меморандум про співпрацю, який, зокрема, включає запуск HD-версії каналу «Футбол» до відкриття Євро-2012. Безумовно, можливість публічного показу футбольних трансляцій у винятковій HD-якості буде і у абонентів сегменту HoReCa.

Окремо були винесені питання маркетингу закладів за допомогою ліцензійних ретрансляцій.
Наталія Звягина, директор по маркетингу, клубу Sky Hall, який тривалий час є клієнтом ВОЛІ, поділилася з учасниками зустрічі своїм досвідом. Майданчик мультиформатная Sky Hall, завдяки відмінному мультимедійному оснащенню, максимально ефективно використовує можливість легальних публічних показів (зокрема спортивних подій), як частину позиціонування клубу. Це дозволяє закладу формувати високу лояльність відвідувачів і відповідати їх високим очікуванням.

У свою чергу, Анастасія Широкова, практикуючий експерт і консультант у області подієвого маркетингу, лектор «Школи Рекламних Технологій» поділилася досвідом використання можливостей телевізійних трансляцій в рамках проведення спеціальних заходів, коли організатори оцінює весь арсенал інструментів, який може зробити подію яскравіше і привабливіше для клієнтів.

Підводячи підсумки зустрічі, представники мережевих закладів відзначили, що тема є актуальною і важливою. Компанія ВОЛЯ подякувала своїм партнерам і гостям зустрічі за цікаву дискусію, можливість обміну досвідом і цікаві ідеї.

Інформаційна довідка про компанію:
Група компаній ВОЛЯ є провідним українським загальнонаціональним провайдером, що надає комплексну мультисервисную послугу, яка включає: інформацію і розваги – доступ до телепрограм і видео-по-запиту; комунікації – високошвидкісний доступ в Інтернет, комп'ютерний і голосовий зв'язок, а також послуги найбільшого в Україні
дата-центра.
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти