ГР "Спільна справа" зафіксував майже 2 тисячі фактів грубого порушення виборчого законодавства щодо проведення агітації - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

ГР "Спільна справа" зафіксував майже 2 тисячі фактів грубого порушення виборчого законодавства щодо проведення агітації

(06.09.2012)
Громадянський рух "Спільна справа" у рамках моніторингу виборчого процесу протягом тижня - з 30 серпня по 6 вересня - зафіксував майже 2 тисячі порушень виборчого законодавства під час проведення кандидатами у депутати агітаційної кампанії.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив координатор "Спільної справи" Олександр Данилюк.

"Активісти "Спільної справи" виявили 1940 випадків грубого порушення виборчого законодавства, серед них 947 випадків непрямого підкупу виборців, 519 випадків зловживання владою або службовим становищем та 474 випадки порушення порядку ведення передвиборчої агітації", - сказав О.Данилюк.

За його словами, понад 90 % всіх порушень було здійснено представниками та кандидатами від Партії регіонів. "На другому місці - Комуністична партія України. На третьому - Народна партія, яка не здійснює агітації за себе, як за партію, проте є багато випадків, коли кандидати, висунуті від Народної партії, теж порушували законодавство", - уточнив він.

"По УДАРУ та Об'єднаній опозиції було менше двох десятків випадків", - повідомив О.Данилюк.

При цьому координатор "Спільної справи" наголосив, що правоохоронні органи продовжують ігнорувати ці факти, хоча Кримінальний кодекс передбачає кримінальну відповідальність за порушення виборчого законодавства.

О.Данилюк зазначив, що найбільш поширеними порушеннями законодавства є залучення Партією регіонів державних службовців до підкупу виборців, тиск на членів виборчих комісій від опозиції, а також використання системи відкріплень для голосування на інших виборчих дільницях. "Подібного масштабу використання адміністративного ресурсу в Україні не було з 2002 року", - вважає він.

Крім того, координатор "Спільної справи" звернув увагу на порушення законодавства щодо використання суб'єктами виборчого процесу коштів з виборчих фондів. "На зовнішньої агітації, зокрема, у Києві на зовнішньої агітації не міститься будь-яких вихідних даних, за рахунок яких коштів її надруковано. Це фактично означає, що партії та кандидати свою агітаційну кампанію здійснюють за "готівку", походження якої невідомо. Це ж стосується й оплати роботи агітаторів. Але податкова жодного обліку цих коштів не веде", - повідомив О.Данилюк.
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти