У Києві відбувся бізнес-форум DMDAYS 2013 - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

У Києві відбувся бізнес-форум DMDAYS 2013

(11.06.2013)
У Києві відбувся бізнес-форум нового формату DMDAYS, в якому взяли участь понад 350 учасників - генеральних директорів, топ-менеджерів і представників успішних компаній. Е-commerce і дистанційна торгівля, обслуговування споживачів і платіжні системи, логістика і ефективний інтернет-маркетинг – всі ці теми були розкриті експертами з України, Росії, Казахстану і Китаю і учасники форуму мали можливість одержати відповіді на питання, що хвилювали ринок .

Відкрили форум головні організатори: Валентин Калашник (Президент Української асоціації директ маркетингу і власник Маркетинг-группи OS-Direct) і Лілія Горєла (керуючий партнер Маркетинг-группи OS-Direct), зробивши акцент на тому, що в рамках форуму мова йтиме не про окремо взяті прийоми або інструменти, а про бізнес-моделі, стратегії, можливості, ринкові ніші, інвестиційну привабливість і операційну ефективність бізнесу дистанційних продажів в цілому. Всі дії проходили у форматі панельних дискусій відразу в двох залах. В цілому в рамках форуму повідні представники галузі обговори 10 топових, деколи конфліктних, але завжди захоплюючих тем.

Відкрила форум тема «Китай – оптовий постачальник або відправник посилок?», в рамках якої країну, вже давно відому як виробника товарів, розглянули і оцінили з погляду впровадження нових схем для дистанційної cross-border торгівлі безпосередньо з Китаю до України та інших країн, коли товар виговляється, відвантажується і пакується в посилки під реально зарезервовані замовлення безпосередньо на місці виробництва, при цьому значно оптимізуючи логістичні, фінансові і тимчасові витрати для бізнесу.

Також на форумі були представлені дискусії за наступними панелями: «Склади, fulfillment, доставка», «Сlient service development як прояв бізнес-моделі», «Ефективний інтернет-маркетинг», «Human capital в e-commerce».

Особливу увагу в рамках форуму приділили ряду ринків і окремо обговорили найбільші і перспективні сегменти: «E-commerce в сегменті електроніка і побутова техніка», «Fashion в e-commerce», «Товари для дітей», «E-commerce для нематеріальних товарів/послуг»

Легкий і компактний формат заходу дав можливість одержати не тільки нові знання, але і масу нових знайомств та емоцій. Один з модераторів секції «E-commerce для fashion-сегменту» Денис Довгополий (засновник в BVU Group, Advisory Board Member в Label groupe), поділився враженнями в особистому блозі: «Одне скажу - це була БОМБА! Було дуже приємно взяти участь. Коли я на своїй панелі сказав, що одержав від ведення панелі по Fashion e-commerce задоволення, якого не одержував останні роки чотири, так це було правдою».

Після закінчення ділової програми бізнес-форуму DMDAYS відбулася вечірня Gala Party, в рамках якої учасників форуму чекала цікава розважальна програма і розслабляюча атмосфера від проекту «ASIA TENGRI». Всі гості вечірнього Gala Party мали змогу насолодитися неперевершеним смаком та вишуканістю напою, що підкорив самого Наполеона Бонапарта, - коньяком Courvoisier - партнер заходу. Ведучим вечора став актор, оратор, голос телеканалів «Інтер» і «1+1», учасник проекту «Велика різниця» Андрій Бурлуцький.

Організатори DMDAYS дякують своїм партнерам - компанії «Нова Пошта», «Міст Експрес», «Укркур’єр», «Всеукраїнський поштовий сервіс», «Куверт Україна», які допомогли реалізувати даний проект в новому форматі на прекрасному рівні. Окреме спасибі партнерові Gala Party - компанії Le Boutique, провідному Fashion-проекту в українському e-commerce.

Додаткова інформація www.dmdays.com.ua
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти