На прес-конференції в УНІАН обговорили напружену ситуацію в сфері пасажирських автоперевезень в Київській області - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

На прес-конференції в УНІАН обговорили напружену ситуацію в сфері пасажирських автоперевезень в Київській області

(28.03.2014)
Ініціативна група автомобільних перевізників Київської області закликає владу звільнити чиновників Київської облдержадміністрації, які відповідають за організацію приміських пасажирських автоперевезень в області, вважаючи, що вони замішані у корупції.

Про це на прес-конференції в УНІАН заявили представники ініціативної групи автоперевізників Київської області на чолі з Богданом Хмельницьким - керівником ВГО «Об'єднання Богдана Хмельницького».

За їх словами, чиновники за хабар можуть надати ліцензію на здійснення пасажирських перевезень, навіть якщо перевізник не має власних автобусів і без його участі в конкурсних торгах на право використання автобусних маршрутів міжміського сполучення, як того вимагає чинне законодавство.

За словами Хмельницького, який захищає права близько 120 перевізників Київської області, саме таким чином чиновники сприяли приходу на цей ринок одеської компанії «Север-транс», тоді як 11 перевізників, які багато років здійснювали пасажироперевезення, були позбавлені права займатися перевезеннями на певних маршрутах на користь даної компанії.

«Ось так і сталося: 11 перевізників, які 18 років їздили на маршрутах, у них одним махом виграла компанія «Север-транс», це Пальчук і Максименко. Працівники облдержадміністрації продали їм цей маршрут, за нашими підрахунками, за 0,5 млн доларів... Максименко до сьогодні, враховуючи дві кримінальні справи і ще дві, які мають об'єднатися в одне провадження, досі перебуває в облдержадміністрації і досі керує цими схемами. Пальчук також зараз обіймає свою посаду і керує цим процесом... Тому наша вимога, вимога перевізників - цих двох осіб потрібно звільнити і порушити кримінальну справу по всіх їх діяннях", - заявив Хмельницький.

Також він розповів про корупційні дії чиновників, які відповідають за організацію приміських пасажирських автоперевезень у Київській області. За словами Хмельницького, це заступник голови Київської ОДА Володимир Максименко і заступник начальника управління інфраструктури і туризму Київської ОДА В’ячеслав Пальчук, які, зокрема, вимагають грошей від перевізників.

"Є Пальчук, Максименко, які, за нашими підрахунками, заробляють по 899 тис. дол. за конкурс. Перевізник зобов'язаний з кожного автобуса заплатити по 1 тис. дол. Якщо у перевізника три автобуси, то він повинен заплатити не тисячу, а дві, щоб виграти маршрут. Крім того, 15 тис. дол. у середньому за маршрут, кожного місяця по 100 грн з автобуса і відсоток – як мінімум 30%, як максимум 50% з частки бізнесу", - уточнив Хмельницький.

Присутня на прес-конференції представник ініціативної групи Ніна Демиденко повідомила, що, починаючи з 2012 року, в результаті корупційних дій цих чиновників збанкрутіли близько 20 перевізників.

"З 2012 року чиновники Київської облдержадміністрації розробили і втілили у життя низку корупційних схем, результатом яких є повний перерозподіл ринку пасажирських перевезень – на автобусних маршрутах загального користування завдяки цим рейдерським схемам вже збанкрутіли близько 20 перевізників. Ці посадовці повністю ігнорують вимоги чинного законодавства... Переможцями конкурсу визнаються ті перевізники, які мають якісь домовленості з вказаними особами... Ця схема існує і до цього дня, ми з нею боремося", - повідомила Демиденко.

Крім того, Хмельницький повідомив, що перевізники направили колективне звернення до голови Київської ОДА Володимира Шандри, голови Антикорупційного бюро України Тетяни Чорновол, а також міністра внутрішніх справ і керівництва Генпрокуратури з проханням втрутитися в ситуацію.

Також представники ініціативної групи заявили про створення громадського руху під назвою "Автомайдан-перевізник", який закликає перевізників об'єднатися з метою спільної боротьби з корупцією в даному секторі.

У свою чергу, присутній на заході представник координаційної ради Майдану, що представляє сектор антикорупційних програм, Дмитро Павличенко повідомив про підготовку законодавчої бази і персональних списків корупціонерів, до яких увійдуть всі недобросовісні чиновники.

Як повідомляв УНІАН, у лютому 2013 року автоперевізники Київської області звинуватили Київську облдержадміністрацію в непрозорому проведенні конкурсів з розподілу маршрутів, що сполучають приміські населені пункти Київської області - Боярку, Ірпінь, Васильків, Вишневе з Києвом.

У серпні 2012 року водії приміських маршрутів Києва заявили про готовність вийти на акції протесту, вимагаючи скасувати проведений Київською обласною адміністрацією тендер, в результаті якого вони можуть втратити право на обслуговування 178 обласних пасажирських маршрутів.

Після зміни влади в Україні екс-глава Міністерства з надзвичайних ситуацій Володимир Шандра очолив Київську обласну державну адміністрацію згідно з указом в.о. президента Олександра Турчинова, який звільнив з даної посади Анатолія Присяжнюка.

За даним Федерації роботодавців України (ФРУ), обсяг хабарів, які український бізнес був вимушений платити чиновникам, досяг 160 млрд грн на рік, а рівень корупційних операцій у 2013 році становив близько 14% від обсягу ВВП країни.
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти