Прес-конференція в УНІАН на тему: «Українська поліграфія в Європі: особливості ведення бізнесу та успішне впровадження на прикладі друкарні «Вольф» - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

Прес-конференція в УНІАН на тему: «Українська поліграфія в Європі: особливості ведення бізнесу та успішне впровадження на прикладі друкарні «Вольф»

(24.04.2015)
Один з лідерів поліграфічного ринку України компанія «Вольф» має намір до кінця 2015 року вийти на європейські ринки, зокрема, запустити онлайн-магазин поліграфічної продукції в Німеччині.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомила керівник філіальної мережі друкарні «Вольф» Тетяна Петрик.

«Зараз йде активна підготовка до відкриття нашого онлайн-порталу поліграфії в Європі. Дата запуску очікується в другому кварталі 2015 року, і першою країною за етнічними витоками назви нашої компанії стане Німеччина», - сказала Петрик.

За її словами, саме друкарня «Вольф» - одне з найбільш інноваційних в Україні поліграфічних підприємств, оскільки, спираючись на досвід низки провідних країн, компанії вдалося розробити свій власний інноваційний продукт, зокрема, створити в 2011 році перший онлайн-супермаркет поліграфії, яким щодня користуються більше тисячі клієнтів.

«Супермаркет поліграфії дає змогу зробити онлайн замовлення поліграфії, не виходячи з дому або офісу. Ми розвиваємо рівневий сервіс, який орієнтується на клієнтів різних категорій», - зазначила Петрик.

Присутній на заході видавець провідного в Україні журналу для поліграфістів Print+ Ігор Агарков повідомив, що нині в умовах економічної нестабільності, коли український ринок поліграфії продовжує стагнувати, одна з небагатьох компаній, таких як «Вольф», знаходить можливості для розвитку, насамперед завдяки високій якості своєї продукції та своєчасному виконанню замовлень.

Він також зазначив, що в таких умовах вітчизняним компаніям необхідно шукати нові ринки збуту своєї продукції.

«В Україні на сьогодні спостерігається стагнація ринку поліграфії, кількість замовлень скорочується, є речі, пов'язані з коливанням національної валюти, друкарні штовхаються ліктями, а це явна передумова шукати нові ринки», - сказав Агарков.

За його словами, в Україні не виробляються витратні матеріали для поліграфії, у цьому зв'язку компанії змушені використовувати імпортну сировину, що, безумовно, позначилося на кінцевій вартості наданих послуг з огляду на коливання валютного курсу.

Приміром, вартість друку журналу, що складається з 60 сторінок формату А4 і тиражем 500 примірників, до кризи, при курсі 8 грн за долар, становила 12 тис. грн, тоді як нині ця сума досягла 24 тис. грн.

«Купівельний попит населення змінився, очевидно, що сьогодні поліграфія не є в багатьох сегментах предметом першої необхідності», - констатував він.

Компанія "Вольф" - один з лідерів поліграфічного ринку України. Працює на ринку з 1995 року. У 2009 році було прийнято рішення про розвиток філіальної мережі друкарні. На сьогодні має представництва в Одесі, Харкові, Дніпропетровську, Запоріжжі, Львові.
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти