Журналісти встановили рекорд України, проїхавши понад 10 тис. км українськими дорогами за 7 днів
(16.12.2016)
Журналісти медіагрупи "Автоцентр" встановили рекорд України, проїхавши понад 10 тис. км українськими автошляхами за 6 діб та 16 годин.
Про це на прес-конференції в УНІАН, присвяченій підсумками марафону «10 000 км за 7 днів» повідомив заступник гендиректора медіагрупи «Автоцентр» і учасник пробігу Віталій Новак.
За його словами, всю дистанцію журналісти подолали на автомобілі Chevrolet Сruze, який, незважаючи на інтенсивність руху і стан українських доріг, залишився цілим за підсумками марафону.
"Мене часто запитували: "а навіщо ви це робите?", а я у відповідь задавав питання "а навіщо взагалі ставляться рекорди?". Тому що ми хотіли зробити те, чого до нас ніхто не робив, що викликає ентузіазм у інших людей, перевірити свої сили, перевірити автомобіль, зрештою, перевірити Україну, як і з якою швидкістю можна пересуватися Україною, наскільки це комфортно і наскільки це безпечно", - сказав Новак.
За його словами, цей експеримент дозволив розвіяти кілька міфів. Так, зазначив Новак, думка про наші дороги як про абсолютно непрохідні сильно перебільшена, і за необхідності по них можна проїжджати і 1600 км на добу.
Так, журналісти дійшли висновку, що найбільш складними для проїзду виявилися дороги Сумської області, зокрема, траса Київ-Суми, яка, на їхню думку, давно потребує капітального ремонту.
Крім того, організатори автопробігу відмовилися від включення в маршрут через поганий стан ще однієї дороги - траси Кропивницький - Кривий Ріг - Миколаїв.
"Як і раніше, викликає подив і неприйняття тривалий на нескінченний термін ремонт траси М03 Київ-Харків і Е95 Одеса-Київ. Мало того, що рух тут постійно утруднений через проведення робіт, у нічний час переміщення тут просто небезпечне через недостатню освітленість і відсутність освітлених знаків – ті попереджувальні дорожні знаки, які встановлені сьогодні, давно не відповідають жодним нормам і не мають люмінесцентного покриття", - зазначив Новак.
При цьому кращою дорогою країни після 7 днів пробігу журналісти назвали трасу Київ–Житомир–Рівне-Чоп.
Також Новак зазначив, що крім стану доріг, однією з головних проблем є безпека руху.
"Я дуже багато їжджу, але в жодній з країн світу я не бачив такої кількості аварій, які трапляються за один день. Причому серйозних аварій, з серйозними наслідками", - додав він.
За підсумками прес-конференції керівник Національного реєстру рекордів України Віталій Зорін вручив Новаку свідоцтво про національний рекорд і додав: "Народ не розуміє, що таке 10 тис. км за 6 днів. Це чверть автомобільної навколосвітньої подорожі, за умови, що на кожному континенті ви рухаєтеся паралельно екватору", - сказав Зорін, зазначивши, що дані учасників марафону були абсолютно точними, що не викликало запитань до заявлених результатів.
"Це справжній подвиг", - наголосив він.
Також по завершенні конференції Новак нагородив призами вболівальників, які слідкували за марафоном і підтримували його учасників по всій країні.