Прес-конференція в УНИАН, присвячена запуску загальнонаціональної ініціативи "Тютюн - не для дітей!" - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

Прес-конференція в УНИАН, присвячена запуску загальнонаціональної ініціативи "Тютюн - не для дітей!"

(30.05.2018)
Представники роздрібної торгівлі ініціюють акцію з боротьби з продажем сигарет неповнолітнім.

Програма розрахована на рік і передбачає регулярні візити до представників роздрібної торгівлі, проведення освітніх заходів та надання інформаційних матеріалів.

Громадська спілка «Національна організація роздрібної торгівлі» (НОРТ), яка об'єднує представників середнього й малого бізнесу, ініціює акцію «Тютюн - не для дітей» і закликає представників бізнесу, контролюючі та правоохоронні органи приєднатися до неї.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив голова ГС «Національна організація роздрібної торгівлі» Юрій Бондарєв.

Згідно із законодавством, в Україні заборонено продаж тютюнових виробів особам, що не досягли 18-річного віку, за порушення цієї норми для власників точок продажів передбачено штраф у розмірі 6800 грн і позбавлення ліцензії.

«Саме тому НОРТ, як відповідальна галузева асоціація, виступила з ініціативою, що покликана інформувати представників малого та середнього бізнесу, зокрема, власників мереж і кіосків, керівників і продавців про вимоги законодавства. Також ми пропонуємо приєднатися до ініціативи відповідним контролюючим органам виконавчої влади», - зазначив Бондарєв.

Як зазначив Бондарєв, програма складатиметься з двох частин. Перша частина спрямована на те, щоб поінформувати власників про соціальні ризики для бізнесу при продажу сигарет неповнолітнім. Другий етап включає навчальні програми для продавців і менеджерів.

Як зазначили в організації, програма передбачає регулярні візити до представників роздрібної торгівлі, проведення освітніх заходів і надання інформаційних матеріалів.

«Ми хочемо, щоб всі торгові точки, у яких є ліцензія, не продавали сигарети неповнолітнім» - додав він.

За словами Бондарєва, програма починається з червня й розрахована на рік.

До ініціативи вже приєдналися представники кількох торгових мереж.
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти