Прес-конференція туристичного оператора Оазіс Тревел Україна з питань, пов’язаних з конфліктом з авіакомпанією «Браво» в УНІАН
(11.07.2018)
Туроператор OASIS спростовує наявність заборгованості в розмірі 1 млн дол. перед авіакомпанією Bravo Airways, що стало причиною скасування цією авіакомпанією рейсів із Тунісу наприкінці червня.
Про це під час прес-конференції в агентстві УНІАН заявив директор "Оазис Тревел Україна" Рафік Каіссі.
"У першу чергу, я хочу спростувати інформацію й цифри про заборгованість, які авіакомпанія Bravo розповіла, й хочу категорично спростувати той факт, що OASIS став причиною затримки вильотів літаків", - заявив він.
За словами Каіссі, фінансові відносини між туроператором і авіакомпанією побудовані на взаємозобов'язаннях, і коректно порахувати заборгованість можна буде лише після закінчення туристичного сезону.
"Цифри, які озвучила Bravo, далекі від реальності", - зазначив він.
Каіссі додав, що компанія Bravo не надала ніяких даних, що необхідні для підрахунку заборгованості туроператора перед ними.
Своєю чергою, за словами Каіссі, Bravo має заборгованості перед аеропортами Тунісу.
Директор "Оазис Тревел Україна" повідомив, що всі туристи (приблизно 1100 осіб), які залишилися в Тунісі в період із 27 червня, були заселені за рахунок туроператора, однак це повинна була зробити авіакомпанія.
Також Каіссі додав, що сьогодні-завтра туроператор представить нову льотну програму.
Як повідомляв УНІАН, авіакомпанія Bravo Airways пояснила скасування своїх рейсів тим, що туроператор OASIS протягом останніх двох років не виконував перед нею фінансові зобов'язання, наростивши заборгованість до 25 млн грн станом на 27 червня.
Авіакомпанія заявила, що прийняла рішення про початок виконання п'яти гуманітарних рейсів за свій рахунок із метою забезпечення доставки близько 850 пасажирів, які постраждали від дій туроператора.
За даними ЗМІ, близько 300 українських туристів із 27 червня не могли вилетіти до Харкова з аеропорту імені Хабіба Бургіби, який розташовано в місті Монастір (Туніс). Частина туристів залишилися в аеропорту Монастір, інших - розмістили в готелі міста Сус.
Пасажири стверджують, що авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel, в особі приймаючої компанії Insight Holidays, не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян України додому.
Схожа ситуація виникла з туристами з Миколаєва, які не змогли вчасно вилетіти з Грузії.