Прес-конференція, присвячена виходу першої в Україні вітамінізованої соняшникової олії ТМ «Щедрий Дар» в УНІАН - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

Прес-конференція, присвячена виходу першої в Україні вітамінізованої соняшникової олії ТМ «Щедрий Дар» в УНІАН

(13.09.2018)
Після одного циклу смаження нова соняшникова олія зберігає 90% вітамінів, а її ціна не буде відрізнятися від звичайної рафінованої олії ТМ "Щедрий ДАР".

Київ. 13 вересня. УНІАН. Найбільший виробник олійно-жирової продукції в Україні - компанія "Кернел" представила ексклюзивну партію першої в Україні вітамінізованої соняшникової олії ТМ "Щедрий ДАР", яка крім природного вмісту вітаміну Е додатково збагачена вітамінами А і Д.

Як повідомила на прес-конференції в УНІАН керівник відділу маркетингу "Кернел" Інна Тохтарова, це стало можливим завдяки впровадженню нового методу виробництва - фортифікації, або цілеспрямованого насичення продукту корисними елементами.

"Ми вивчали цю тему і дізналися, що у світі вже давно і досить успішно вирішують проблему незбалансованого харчування, незатратно, але дуже ефективно. Цей метод називається фортифікація - коли до продукту харчування додаються корисні вітаміни і мінерали. І ми, як компанія, як лідер, вирішили авторизувати фортифікацію продуктів харчування разом з нашими партнерами, промисловим концерном BASF", - сказала Інна Тохтарова.

За її словами, робота над розробкою продукту тривала два роки. При цьому основне питання полягало в тому, як зберігатимуться вітаміни після температурної обробки.

"Ми використовуємо олію здебільшого для смаження. І на сьогодні ми знаємо, що в нашому продукті вітаміни зберігаються після одного циклу смаження на 90%", - зазначила Інна Тохтарова.

Також поряд з користю для здоров'я вітамінізована соняшникова олія буде доступною за ціною, підкреслила Тохтарова. За її словами, ціна на новий продукт буде встановлена на тому самому рівні, що і на звичайну рафіновану олію ТМ "Щедрий ДАР".

За словами директора підрозділу німецького хімічного концерну BASF зі збагачення харчових продуктів Андреаса Блютнера, в усьому світі існує великий попит на фортифіковану продукцію.

"У 30 розвинених країнах на державному рівні діють спеціальні програми з обов'язкового збагачення мікроелементами соняшникової олії, зокрема вітамінами А і Д, які Всесвітня організація охорони здоров'я рекомендує вживати щодня", - сказав він.

Після успішного старту продажів вітамінізованої соняшникової олії в супермаркетах у вересні "Кернел" розгляне можливість використання фортифікації для виробництва іншої продукції компанії.

Довідка УНІАН. «Кернел» - провідний у світі та найбільший в Україні виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки.
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти