https://images.unian.net/pb/001/thumb_files/h_190/179018.jpg Донецьк Дівчина виходить з підземного переходу, біля якого розташовані порожні рекламні щити, в Донецьку, у четвер, 15 січня 2009 р. Фінансова криза змушує компанії витрачати на рекламу все менше коштів. Скорочують бюджети не тільки фінансисти і девелопери, бізнес яких знаходиться в зоні особливого ризику, але й, на перший погляд, цілком благополучні фірми, що торгують товарами повсякденного попиту. Експерти не виключають, що масовий відхід рекламодавців може привести до зниження цін на розміщення і до «очищення» рядів видавців. На думку експертів, більше постраждає зовнішня реклама. Навіть не дивлячись на зниження вартості рекламних площ, криза примушує компанії все більше урізувати рекламні бюджети. Фото УНІАН

Порожні рекламні щити в Донецьку

Дівчина виходить з підземного переходу, біля якого розташовані порожні рекламні щити, в Донецьку, у четвер, 15 січня 2009 р. Фінансова криза змушує компанії витрачати на рекламу все менше коштів. Скорочують бюджети не тільки фінансисти і девелопери, бізнес яких знаходиться в зоні особливого ризику, але й, на перший погляд, цілком благополучні фірми, що торгують товарами повсякденного попиту. Експерти не виключають, що масовий відхід рекламодавців може привести до зниження цін на розміщення і до «очищення» рядів видавців. На думку експертів, більше постраждає зовнішня реклама. Навіть не дивлячись на зниження вартості рекламних площ, криза примушує компанії все більше урізувати рекламні бюджети. Фото УНІАН

ID:
#179018
Автор:
Фото УНІАН
Місце зйомки:
Україна / Донецьк
Дата зйомки:
15.01.2009
Макс. розмір:
2956x2212 px
Перегляди:
791
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Рекламний щит Економічна криза в Україні
Жанр. Зовнішня реклама
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти