Порожні рекламні щити в Донецьку
Діти проходять по мосту біля порожнього рекламного щита в Донецьку, у четвер, 15 січня 2009 р. Фінансова криза змушує компанії витрачати на рекламу все менше коштів. Скорочують бюджети не тільки фінансисти і девелопери, бізнес яких знаходиться в зоні особливого ризику, але й, на перший погляд, цілком благополучні фірми, що торгують товарами повсякденного попиту. Експерти не виключають, що масовий відхід рекламодавців може привести до зниження цін на розміщення і до «очищення» рядів видавців. На думку експертів, більше постраждає зовнішня реклама. Навіть не дивлячись на зниження вартості рекламних площ, криза примушує компанії все більше урізувати рекламні бюджети. Фото УНІАН
- ID:
- #179019
- Автор:
- Фото УНІАН
- Місце зйомки:
- Україна / Донецьк
- Дата зйомки:
- 15.01.2009
- Макс. розмір:
- 3216x2176 px
- Перегляди:
- 728
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-