https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/208504.jpg Київ Дизайнер Діана Дорожкіна під час прес-конференції на тему: “Україна на 62-му Канському кінофестивалі: як це було”, в Києві, у четвер, 28 травня 2009 р. Продукція групи компаній „ПетРус” - ТМ «Горілочка» і ТМ «Кропива» здобула гран-прі на Х Міжнародному дегустаційному конкурсі «United Vodka 2009». Про це стало відомо на урочистій церемонії нагородження переможців 20 травня, в Каннах, в рамках 62-го Каннського фестивалю. За оцінками членів журі ТМ «Горілочка» і ТМ «Кропива» (ТМ «Кропива» належить Поплавському) на сьогоднішній день за якісними параметрами складають реальну конкуренцію світовим горілкам. Також міжнародна асоціація «United Vodka» нагородила спеціальним кришталевим призом «За стабільну якість у виробництві горілки» ТОВ Золотоношський ЛГЗ „Златогор” - одне з підприємств, що входять до ГК «ПетрРс». Цього року на церемонії нагородження в Каннах українську делегацію представляли дизайнер Діана Дорожкіна, співачка Ірина Білик, танцор Дмитро Дікусар та ін. Х Міжнародний дегустаційний конкурс «United Vodka» відбувся в березні цього року в Бельгії в Остенді. Група компаній «ПетРус» - національна компанія-виробник алкогольної продукції і кондитерських виробів, існує на ринку України з 1992 р. «ПетРус» об’єднує в собі групу торговельно-промислових компаній різних сфер бізнесу - виробництво кондитерських виробів, алкогольних напоїв, сільськогосподарської продукції; складські послуги, дистрибуція косметики і продуктів харчування. Міжнародний дегустаційний конкурс «United Vodka» - престижний спеціалізований горілчаний конкурс, який проводиться з 2000 р. з метою визначення кращих алкогольних напоїв різних країн світу і інформування споживачів про якість продукції, представленої на ринку. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Діана Дорожкіна

Дизайнер Діана Дорожкіна під час прес-конференції на тему: “Україна на 62-му Канському кінофестивалі: як це було”, в Києві, у четвер, 28 травня 2009 р. Продукція групи компаній „ПетРус” - ТМ «Горілочка» і ТМ «Кропива» здобула гран-прі на Х Міжнародному дегустаційному конкурсі «United Vodka 2009». Про це стало відомо на урочистій церемонії нагородження переможців 20 травня, в Каннах, в рамках 62-го Каннського фестивалю. За оцінками членів журі ТМ «Горілочка» і ТМ «Кропива» (ТМ «Кропива» належить Поплавському) на сьогоднішній день за якісними параметрами складають реальну конкуренцію світовим горілкам. Також міжнародна асоціація «United Vodka» нагородила спеціальним кришталевим призом «За стабільну якість у виробництві горілки» ТОВ Золотоношський ЛГЗ „Златогор” - одне з підприємств, що входять до ГК «ПетрРс». Цього року на церемонії нагородження в Каннах українську делегацію представляли дизайнер Діана Дорожкіна, співачка Ірина Білик, танцор Дмитро Дікусар та ін. Х Міжнародний дегустаційний конкурс «United Vodka» відбувся в березні цього року в Бельгії в Остенді. Група компаній «ПетРус» - національна компанія-виробник алкогольної продукції і кондитерських виробів, існує на ринку України з 1992 р. «ПетРус» об’єднує в собі групу торговельно-промислових компаній різних сфер бізнесу - виробництво кондитерських виробів, алкогольних напоїв, сільськогосподарської продукції; складські послуги, дистрибуція косметики і продуктів харчування. Міжнародний дегустаційний конкурс «United Vodka» - престижний спеціалізований горілчаний конкурс, який проводиться з 2000 р. з метою визначення кращих алкогольних напоїв різних країн світу і інформування споживачів про якість продукції, представленої на ринку. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#208504
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
28.05.2009
Макс. розмір:
1905x2668 px
Перегляди:
736
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти