Олег Синаюк
Директор компанії ”Нью Імідж Маркетинг Груп” Олег Синаюк, праворуч, під час презентації результатів соціологічного дослідження на тему: «Політичні переваги українців за півроку до президентських виборів» в УНІАН, у четвер, 30 липня 2009 р. Соціологічне дослідження проводилося компанією ”Нью Імідж Маркетинг Груп” з 19 по 24 липня 2009 року у всіх областях України, Києві і АР Крим. Було опитано 2279 респондентів. В цілому, свою готовність взяти участь в голосуванні на виборах Президента висловили 67,4% з числа опитаних (36,1% безумовно готові узяти участь в голосуванні, 31,3% швидше за все візьмуть участь в голосуванні). Фото Сергія Светлицького / УНІАН
- ID:
- #220347
- Автор:
- Светлицький Сергій
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 30.07.2009
- Макс. розмір:
- 3831x2348 px
- Перегляди:
- 538
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-