https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/220349.jpg Київ Директор компанії ”Нью Імідж Маркетинг Груп” Олег Синаюк під час презентації результатів соціологічного дослідження на тему: «Політичні переваги українців за півроку до президентських виборів» в УНІАН, у четвер, 30 липня 2009 р. Соціологічне дослідження проводилося компанією ”Нью Імідж Маркетинг Груп” з 19 по 24 липня 2009 року у всіх областях України, Києві і АР Крим. Було опитано 2279 респондентів. В цілому, свою готовність взяти участь в голосуванні на виборах Президента висловили 67,4% з числа опитаних (36,1% безумовно готові узяти участь в голосуванні, 31,3% швидше за все візьмуть участь в голосуванні). Фото Сергія Светлицького / УНІАН

Олег Синаюк

Директор компанії ”Нью Імідж Маркетинг Груп” Олег Синаюк під час презентації результатів соціологічного дослідження на тему: «Політичні переваги українців за півроку до президентських виборів» в УНІАН, у четвер, 30 липня 2009 р. Соціологічне дослідження проводилося компанією ”Нью Імідж Маркетинг Груп” з 19 по 24 липня 2009 року у всіх областях України, Києві і АР Крим. Було опитано 2279 респондентів. В цілому, свою готовність взяти участь в голосуванні на виборах Президента висловили 67,4% з числа опитаних (36,1% безумовно готові узяти участь в голосуванні, 31,3% швидше за все візьмуть участь в голосуванні). Фото Сергія Светлицького / УНІАН

ID:
#220349
Автор:
Светлицький Сергій
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
30.07.2009
Макс. розмір:
3727x2391 px
Перегляди:
604
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти