https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/231127.jpg Ужгород Солісти гурту ”Танок на майдані Конго” (ТНМК) Олег Михайлюта (Фагот), праворуч, та Олександр Сидоренко (Фоззі) в редакції однієї з ужгородських газет під час "гарячої лінії", організованої в рамках Всеукраїнського туру "З Україною в серці!" чекають дзвінка, в Ужгороді, у суботу, 19 вересня 2009 року. На думку директора PR-групи «Політтех», найбільше технологія залучення зірок шоу-бізнесу на підтримку Юлії Тимошенко вплине на виборців молодого та середнього віку. Також виграшем для прем’єр-міністра, на думку політолога, є те, що вона що вона змогла залучити до свого туру виконавців, які раніше підтримували Віктора Януковича – насамперед Наталію Могилевську та Ані Лорак. Експерт зазначає, що свого часу найбільш успішним прикладом подібних турів на підтримку кандидата стали другі вибори Бориса Єльцина в Росії, коли фактично весь російський шоу-бізнес піднявся на його підтримку. «Що стосується України, звичайно, піком подібної шоу-бізнесової політтехнології став 2004 рік, коли всі вершки цього шоу-бізнесового кола зібрав один кандидат – Віктор Янукович. На цих виборах Юлія Тимошенко спрацювала, фактично, на випередження, підписавши всіх провідних українських виконавців за винятком, хіба що Андрія Данилка, Софії Ротару і Таїсії Повалій», - відзначив директор PR-групи «Політтех». Фото Яноша Немеша / УНІАН

Олег Михайлюта (Фагот) та Олександр Сидоренко (Фоззі)

Солісти гурту ”Танок на майдані Конго” (ТНМК) Олег Михайлюта (Фагот), праворуч, та Олександр Сидоренко (Фоззі) в редакції однієї з ужгородських газет під час "гарячої лінії", організованої в рамках Всеукраїнського туру "З Україною в серці!" чекають дзвінка, в Ужгороді, у суботу, 19 вересня 2009 року. На думку директора PR-групи «Політтех», найбільше технологія залучення зірок шоу-бізнесу на підтримку Юлії Тимошенко вплине на виборців молодого та середнього віку. Також виграшем для прем’єр-міністра, на думку політолога, є те, що вона що вона змогла залучити до свого туру виконавців, які раніше підтримували Віктора Януковича – насамперед Наталію Могилевську та Ані Лорак. Експерт зазначає, що свого часу найбільш успішним прикладом подібних турів на підтримку кандидата стали другі вибори Бориса Єльцина в Росії, коли фактично весь російський шоу-бізнес піднявся на його підтримку. «Що стосується України, звичайно, піком подібної шоу-бізнесової політтехнології став 2004 рік, коли всі вершки цього шоу-бізнесового кола зібрав один кандидат – Віктор Янукович. На цих виборах Юлія Тимошенко спрацювала, фактично, на випередження, підписавши всіх провідних українських виконавців за винятком, хіба що Андрія Данилка, Софії Ротару і Таїсії Повалій», - відзначив директор PR-групи «Політтех». Фото Яноша Немеша / УНІАН

ID:
#231127
Автор:
Немеш Янош
Місце зйомки:
Україна / Ужгород
Дата зйомки:
19.09.2009
Макс. розмір:
2370x1885 px
Перегляди:
782
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Група ”Танок на Майдані Конго” Всеукраїнський тур ”З Україною в серці!”
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти