Олег Михайлюта (Фагот) та Олександр Сидоренко (Фоззі)
Солісти гурту ”Танок на майдані Конго” (ТНМК) Олег Михайлюта (Фагот), праворуч, та Олександр Сидоренко (Фоззі) в редакції однієї з ужгородських газет під час ”гарячої лінії”, організованої в рамках Всеукраїнського туру ”З Україною в серці!” чекають дзвінка, в Ужгороді, у суботу, 19 вересня 2009 року. На думку директора PR-групи «Політтех», найбільше технологія залучення зірок шоу-бізнесу на підтримку Юлії Тимошенко вплине на виборців молодого та середнього віку. Також виграшем для прем’єр-міністра, на думку політолога, є те, що вона що вона змогла залучити до свого туру виконавців, які раніше підтримували Віктора Януковича – насамперед Наталію Могилевську та Ані Лорак. Експерт зазначає, що свого часу найбільш успішним прикладом подібних турів на підтримку кандидата стали другі вибори Бориса Єльцина в Росії, коли фактично весь російський шоу-бізнес піднявся на його підтримку. «Що стосується України, звичайно, піком подібної шоу-бізнесової політтехнології став 2004 рік, коли всі вершки цього шоу-бізнесового кола зібрав один кандидат – Віктор Янукович. На цих виборах Юлія Тимошенко спрацювала, фактично, на випередження, підписавши всіх провідних українських виконавців за винятком, хіба що Андрія Данилка, Софії Ротару і Таїсії Повалій», - відзначив директор PR-групи «Політтех». Фото Яноша Немеша / УНІАН
- ID:
- #231128
- Автор:
- Немеш Янош
- Місце зйомки:
- Україна / Ужгород
- Дата зйомки:
- 19.09.2009
- Макс. розмір:
- 3356x2237 px
- Перегляди:
- 729
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-