https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/278562.jpg Київ Будівництво железнодорожно-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро, в Києві, у понеділок, 10 травня 2010 р. 7 травня Дарницьким мостом, довжина якого становить 1100 м, вперше пройшов поїзд на електричній тязі. Таким чином, було відкрито електрифікований робочий рух залізничної складової моста. При цьому через 11 місяців планується відкрити частковий рух автомобільної складової залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро. Це розвантажить існуючі мости наполовину. Завершення будівництва в цілому заплановано на 2012 р. Пропускна спроможність моста становить 60 тис. авто і 120 пар поїздів за добу. Будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного мосту через Дніпро в Києві почалося 15 липня 2004 р. За проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2155 м має дві залізничні колії й шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій – 35 км, автомобільних підходів – 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста – 9 млрд. 157 млн. грн., із яких 4 млрд. 254 млн. грн., – вартість автодорожньої частини. У вересні 2007 р. на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський – Дарниця відбулося з’єднання лівого і правого берегів Дніпра. Наприкінці 2008 р. був відкритий робочий рух по одній залізничній гілці моста. Фото Сергія Светлицького / УНІАН

Будівництво железнодорожно-автомобільного мостового переходу

Будівництво железнодорожно-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро, в Києві, у понеділок, 10 травня 2010 р. 7 травня Дарницьким мостом, довжина якого становить 1100 м, вперше пройшов поїзд на електричній тязі. Таким чином, було відкрито електрифікований робочий рух залізничної складової моста. При цьому через 11 місяців планується відкрити частковий рух автомобільної складової залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро. Це розвантажить існуючі мости наполовину. Завершення будівництва в цілому заплановано на 2012 р. Пропускна спроможність моста становить 60 тис. авто і 120 пар поїздів за добу. Будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного мосту через Дніпро в Києві почалося 15 липня 2004 р. За проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2155 м має дві залізничні колії й шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій – 35 км, автомобільних підходів – 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста – 9 млрд. 157 млн. грн., із яких 4 млрд. 254 млн. грн., – вартість автодорожньої частини. У вересні 2007 р. на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський – Дарниця відбулося з’єднання лівого і правого берегів Дніпра. Наприкінці 2008 р. був відкритий робочий рух по одній залізничній гілці моста. Фото Сергія Светлицького / УНІАН

ID:
#278562
Автор:
Светлицький Сергій
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
10.05.2010
Макс. розмір:
3888x1266 px
Перегляди:
564
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу Відкрито робочий рух по одній колії на Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переході
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти