https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/323345.jpg Київ Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід, в Києві, у п’ятницю, 17 грудня 2010 р. Цього дня у Києві відкрили автомобільний рух по Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переходу. Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві було розпочате в липні 2004 року. Загальна кошторисна вартість становить 9 млрд. 157 млн. грн., з яких 4 млрд. 254 млн. грн., – вартість автодорожньої частини. Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві об’єднує дві складові: залізничну – дві колії, і автомобільну – дорога із шести смуг. Довжина моста – 1066,2 м, будівельна довжина залізничних колій – 32,71 км, довжина автомобільних підходів – 15,08 км. Усього планом передбачено будівництво 170 опор і монтаж 169 прогонних споруд. Пропускна спроможність моста становитиме 60 тис. автомобілів і 120 пар потягів за добу. У вересні 2007 року на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський – Дарниця відбулося з’єднання Лівого і Правого берегів Дніпра. Наприкінці 2008 року було відкрито робочий рух по одній залізничній гілці моста. 27 вересня 2010 р. в Києві відбулося урочисте відкриття залізничного сполучення через Дніпро по новому залізнично-автомобільному мостовому переходу. Повністю міст планується завершити до вересня 2011 р. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід

Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід, в Києві, у п’ятницю, 17 грудня 2010 р. Цього дня у Києві відкрили автомобільний рух по Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переходу. Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві було розпочате в липні 2004 року. Загальна кошторисна вартість становить 9 млрд. 157 млн. грн., з яких 4 млрд. 254 млн. грн., – вартість автодорожньої частини. Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві об’єднує дві складові: залізничну – дві колії, і автомобільну – дорога із шести смуг. Довжина моста – 1066,2 м, будівельна довжина залізничних колій – 32,71 км, довжина автомобільних підходів – 15,08 км. Усього планом передбачено будівництво 170 опор і монтаж 169 прогонних споруд. Пропускна спроможність моста становитиме 60 тис. автомобілів і 120 пар потягів за добу. У вересні 2007 року на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський – Дарниця відбулося з’єднання Лівого і Правого берегів Дніпра. Наприкінці 2008 року було відкрито робочий рух по одній залізничній гілці моста. 27 вересня 2010 р. в Києві відбулося урочисте відкриття залізничного сполучення через Дніпро по новому залізнично-автомобільному мостовому переходу. Повністю міст планується завершити до вересня 2011 р. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#323345
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
17.12.2010
Макс. розмір:
3000x2000 px
Перегляди:
797
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Київські мости Відкрито робочий рух по одній колії на Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переході
На Дарницькому мосту відкрили рух потягів У Києві відкрито залізничний рух на Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переході
У Києві відкрито автомобільний рух по Дарницькому мостовому переходу
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти