https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/286626.jpg Київ Учасники соціального проекту “Брендинг міст – справа містян”, експерт з маркетингу Валерій Пекар під час прес-конференції в УНІАН, присвяченої старту нового проекту “Брендинг міст – справа містян”, в Києві, у середу, 16 червня 2010 р. Учасники прес-конференції повідомили про те, що 27 травня 2010 р. стартував всеукраїнський проект “Брендінг міст – справа містян”. Точкою старту став Миколаїв. Протягом одного дня представники бізнесу, творчої інтелігенції, молоді осмислювали складові духу Миколаєва, його історії і сучасності, різні аспекти ідентичності міста. В процесі роботи містяни за допомогою запропонованих ним технологій брендингу та командоутворювання заклали основу майбутнього бренду Миколаєва. «Брендінг міста – це не логотипи, не реклама. Бренд міста – це його духовна основа: суть міста; його роль в світі, в країні; його сила, його дух, особливості, символи та легенди», - так пояснюють зміст проекту його творці. Соціально-орієнтовний проект “Брендінг міст – справа містян” заснований як некомерційне партнерство групою експертів з різних областей в січні 2010 р. Філософія проекту – в тому, що образ (бренд) рідного міста можуть проявити, наповнити сенсом і реалізувати тільки самі мешканці. Учасники прес-конференції повідомили про те, що зустріч в Миколаєві відбулася завдяки запрошенню Миколаївського прес-клубу. Рабоча група проекту планує продовжити поїздки українськими містами. За словами учасників прес-конференції, найближчим часом команда проекту відвідає Запоріжжя, Івано-Франківськ, Харків і ряд інших міст. Фото Андрія Скакодуба / УНІАН

Валерій Пекар

Учасники соціального проекту “Брендинг міст – справа містян”, експерт з маркетингу Валерій Пекар під час прес-конференції в УНІАН, присвяченої старту нового проекту “Брендинг міст – справа містян”, в Києві, у середу, 16 червня 2010 р. Учасники прес-конференції повідомили про те, що 27 травня 2010 р. стартував всеукраїнський проект “Брендінг міст – справа містян”. Точкою старту став Миколаїв. Протягом одного дня представники бізнесу, творчої інтелігенції, молоді осмислювали складові духу Миколаєва, його історії і сучасності, різні аспекти ідентичності міста. В процесі роботи містяни за допомогою запропонованих ним технологій брендингу та командоутворювання заклали основу майбутнього бренду Миколаєва. «Брендінг міста – це не логотипи, не реклама. Бренд міста – це його духовна основа: суть міста; його роль в світі, в країні; його сила, його дух, особливості, символи та легенди», - так пояснюють зміст проекту його творці. Соціально-орієнтовний проект “Брендінг міст – справа містян” заснований як некомерційне партнерство групою експертів з різних областей в січні 2010 р. Філософія проекту – в тому, що образ (бренд) рідного міста можуть проявити, наповнити сенсом і реалізувати тільки самі мешканці. Учасники прес-конференції повідомили про те, що зустріч в Миколаєві відбулася завдяки запрошенню Миколаївського прес-клубу. Рабоча група проекту планує продовжити поїздки українськими містами. За словами учасників прес-конференції, найближчим часом команда проекту відвідає Запоріжжя, Івано-Франківськ, Харків і ряд інших міст. Фото Андрія Скакодуба / УНІАН

ID:
#286626
Автор:
Скакодуб Андрій / POOL
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
16.06.2010
Макс. розмір:
1734x2254 px
Перегляди:
714
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти