Дмитро Мельник
Учасник соціального проекту “Брендинг міст – справа містян”, експерт з коучингу та фасилітації Дмитро Мельник під час прес-конференції в УНІАН, присвяченої старту нового проекту “Брендинг міст – справа містян”, в Києві, у середу, 16 червня 2010 р. Учасники прес-конференції повідомили про те, що 27 травня 2010 р. стартував всеукраїнський проект “Брендінг міст – справа містян”. Точкою старту став Миколаїв. Протягом одного дня представники бізнесу, творчої інтелігенції, молоді осмислювали складові духу Миколаєва, його історії і сучасності, різні аспекти ідентичності міста. В процесі роботи містяни за допомогою запропонованих ним технологій брендингу та командоутворювання заклали основу майбутнього бренду Миколаєва. «Брендінг міста – це не логотипи, не реклама. Бренд міста – це його духовна основа: суть міста; його роль в світі, в країні; його сила, його дух, особливості, символи та легенди», - так пояснюють зміст проекту його творці. Соціально-орієнтовний проект “Брендінг міст – справа містян” заснований як некомерційне партнерство групою експертів з різних областей в січні 2010 р. Філософія проекту – в тому, що образ (бренд) рідного міста можуть проявити, наповнити сенсом і реалізувати тільки самі мешканці. Учасники прес-конференції повідомили про те, що зустріч в Миколаєві відбулася завдяки запрошенню Миколаївського прес-клубу. Рабоча група проекту планує продовжити поїздки українськими містами. За словами учасників прес-конференції, найближчим часом команда проекту відвідає Запоріжжя, Івано-Франківськ, Харків і ряд інших міст. Фото Андрія Скакодуба / УНІАН
- ID:
- #286628
- Автор:
- Скакодуб Андрій / POOL
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 16.06.2010
- Макс. розмір:
- 1761x2139 px
- Перегляди:
- 857
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-