https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/290762.jpg Київ Член ради Всеукраїнської асоціації контактних центрів, керівник Центру дистанційних послуг АТ ”Сведбанк” Тетяна Шалига під час прес-конференції в УНІАН на тему: “Всеукраїнська асоціація контактних центрів формує стандарти інформаційного обслуговування громадян”, в Києві, у середу, 7 липня 2010 р. В ході прес-конференції її учасники повідомили, що в Україні розпочала роботу ГО ”Всеукраїнська асоціація контактних центрів”. Її засновниками виступили представники корпоративних та аутсорсингових контактних центрів, а також системні інтегратори з ринку інформаційно-комунікаційних технологій. Основною метою новоутвореного об’єднання є стандартизація та розвиток всієї української галузі контактних центрів. Першочерговими задачами ВАКЦ стануть розвиток послуг контактних центрів, підвищення рівня якості дистанційного обслуговування за рахунок впровадження європейських стандартів, формування ринку кваліфікованих фахівців та регулювання основних процесів галузі. Крім того, задля стимулювання прогресивних процесів в Україні та прискорення її інтеграції у світовий інформаційний простір, співпраця з органами державної влади стане однією з пріоритетних складових ВАКЦ. ”Завдяки консолідації сил в Асоціації та маючи можливість використання досвіду розвитку галузей контактних центрів різних країн, ми плануємо в мінімальні строки вивести якість обслуговування наших контактних центрів на світовий рівень. Сьогодні це одна з незначної кількості галузей, де Україна дійсно може стати конкурентоспроможною”, - сказала Ірина Величко. В червні 2010 року ВАКЦ отримала статус асоційованого членства в Європейській Конфедерації Організацій Контактних центрів, що демонструє зацікавленість європейського товариства в активізації цієї галузі в Україні та в подальшій плідній праці. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Тетяна Шалига

Член ради Всеукраїнської асоціації контактних центрів, керівник Центру дистанційних послуг АТ ”Сведбанк” Тетяна Шалига під час прес-конференції в УНІАН на тему: “Всеукраїнська асоціація контактних центрів формує стандарти інформаційного обслуговування громадян”, в Києві, у середу, 7 липня 2010 р. В ході прес-конференції її учасники повідомили, що в Україні розпочала роботу ГО ”Всеукраїнська асоціація контактних центрів”. Її засновниками виступили представники корпоративних та аутсорсингових контактних центрів, а також системні інтегратори з ринку інформаційно-комунікаційних технологій. Основною метою новоутвореного об’єднання є стандартизація та розвиток всієї української галузі контактних центрів. Першочерговими задачами ВАКЦ стануть розвиток послуг контактних центрів, підвищення рівня якості дистанційного обслуговування за рахунок впровадження європейських стандартів, формування ринку кваліфікованих фахівців та регулювання основних процесів галузі. Крім того, задля стимулювання прогресивних процесів в Україні та прискорення її інтеграції у світовий інформаційний простір, співпраця з органами державної влади стане однією з пріоритетних складових ВАКЦ. ”Завдяки консолідації сил в Асоціації та маючи можливість використання досвіду розвитку галузей контактних центрів різних країн, ми плануємо в мінімальні строки вивести якість обслуговування наших контактних центрів на світовий рівень. Сьогодні це одна з незначної кількості галузей, де Україна дійсно може стати конкурентоспроможною”, - сказала Ірина Величко. В червні 2010 року ВАКЦ отримала статус асоційованого членства в Європейській Конфедерації Організацій Контактних центрів, що демонструє зацікавленість європейського товариства в активізації цієї галузі в Україні та в подальшій плідній праці. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#290762
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
07.07.2010
Макс. розмір:
1594x2464 px
Перегляди:
1054
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти