https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/294629.jpg Київ Народний депутат України (фракція БЮТ) Дмитро Ветвицький під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Хто перешкоджає забороні реклами пива на телебаченні?», в Києві, у середу, 28 липня 2010 р. Учасники прес-конференції звернули увагу, що проблема алкоголізму в Україні сьогодні набрала великих обертів, про що свідчить офіційна статистика. За словами учасників прес-конференції, щороку через алкоголізм в Україні помирає більш як 40 тисяч людей. Від 700 до 900 тисяч осіб перебувають на обліку як хворі на алкоголізм, проте реальна цифра в 3–5 разів вища. Учасники прес-конференції стверджують, що кожен мешканець України протягом року випиває більше 60 літрів пива. У зв’язку з цим організатори заходу наполягають на прийнятті у першому читанні законопроекту № 1014-2 про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження реклами алкогольних напоїв і пива), поданому народними депутатами від БЮТ 23 квітня 2008 року. Документ передбачає ефективніші обмеження щодо розміщення реклами алкогольних напоїв, пива й інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Зокрема, законопроектом пропонується розповсюдити обмеження на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі, знаків товарів і послуг, під якими випускається пиво і напої, що виготовляються на його основі. Крім того, пропонується на годину – до 24 години – продовжити заборону реклами алкогольних напоїв на радіо і телебаченні, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Законопроектом також передбачається заборона спонсорства теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Дмитро Ветвицький

Народний депутат України (фракція БЮТ) Дмитро Ветвицький під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Хто перешкоджає забороні реклами пива на телебаченні?», в Києві, у середу, 28 липня 2010 р. Учасники прес-конференції звернули увагу, що проблема алкоголізму в Україні сьогодні набрала великих обертів, про що свідчить офіційна статистика. За словами учасників прес-конференції, щороку через алкоголізм в Україні помирає більш як 40 тисяч людей. Від 700 до 900 тисяч осіб перебувають на обліку як хворі на алкоголізм, проте реальна цифра в 3–5 разів вища. Учасники прес-конференції стверджують, що кожен мешканець України протягом року випиває більше 60 літрів пива. У зв’язку з цим організатори заходу наполягають на прийнятті у першому читанні законопроекту № 1014-2 про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження реклами алкогольних напоїв і пива), поданому народними депутатами від БЮТ 23 квітня 2008 року. Документ передбачає ефективніші обмеження щодо розміщення реклами алкогольних напоїв, пива й інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Зокрема, законопроектом пропонується розповсюдити обмеження на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі, знаків товарів і послуг, під якими випускається пиво і напої, що виготовляються на його основі. Крім того, пропонується на годину – до 24 години – продовжити заборону реклами алкогольних напоїв на радіо і телебаченні, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Законопроектом також передбачається заборона спонсорства теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#294629
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
28.07.2010
Макс. розмір:
1668x2608 px
Перегляди:
607
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти