https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/294630.jpg Київ Зліва направо: координатор із взаємодії із засобами масової інформації громадянської кампанії «Форум порятунку Києва» Олег Андрос, народний депутат України (фракція БЮТ) Дмитро Ветвицький та головний координатор громадянської кампанії «Форум порятунку Києва» Віталій Черняховський під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Хто перешкоджає забороні реклами пива на телебаченні?», в Києві, у середу, 28 липня 2010 р. Учасники прес-конференції звернули увагу, що проблема алкоголізму в Україні сьогодні набрала великих обертів, про що свідчить офіційна статистика. За словами учасників прес-конференції, щороку через алкоголізм в Україні помирає більш як 40 тисяч людей. Від 700 до 900 тисяч осіб перебувають на обліку як хворі на алкоголізм, проте реальна цифра в 3–5 разів вища. Учасники прес-конференції стверджують, що кожен мешканець України протягом року випиває більше 60 літрів пива. У зв’язку з цим організатори заходу наполягають на прийнятті у першому читанні законопроекту № 1014-2 про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження реклами алкогольних напоїв і пива), поданому народними депутатами від БЮТ 23 квітня 2008 року. Документ передбачає ефективніші обмеження щодо розміщення реклами алкогольних напоїв, пива й інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Зокрема, законопроектом пропонується розповсюдити обмеження на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі, знаків товарів і послуг, під якими випускається пиво і напої, що виготовляються на його основі. Крім того, пропонується на годину – до 24 години – продовжити заборону реклами алкогольних напоїв на радіо і телебаченні, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Законопроектом також передбачається заборона спонсорства теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Олег Андрос, Дмитро Ветвицький та Віталій Черняховський

Зліва направо: координатор із взаємодії із засобами масової інформації громадянської кампанії «Форум порятунку Києва» Олег Андрос, народний депутат України (фракція БЮТ) Дмитро Ветвицький та головний координатор громадянської кампанії «Форум порятунку Києва» Віталій Черняховський під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Хто перешкоджає забороні реклами пива на телебаченні?», в Києві, у середу, 28 липня 2010 р. Учасники прес-конференції звернули увагу, що проблема алкоголізму в Україні сьогодні набрала великих обертів, про що свідчить офіційна статистика. За словами учасників прес-конференції, щороку через алкоголізм в Україні помирає більш як 40 тисяч людей. Від 700 до 900 тисяч осіб перебувають на обліку як хворі на алкоголізм, проте реальна цифра в 3–5 разів вища. Учасники прес-конференції стверджують, що кожен мешканець України протягом року випиває більше 60 літрів пива. У зв’язку з цим організатори заходу наполягають на прийнятті у першому читанні законопроекту № 1014-2 про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження реклами алкогольних напоїв і пива), поданому народними депутатами від БЮТ 23 квітня 2008 року. Документ передбачає ефективніші обмеження щодо розміщення реклами алкогольних напоїв, пива й інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Зокрема, законопроектом пропонується розповсюдити обмеження на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі, знаків товарів і послуг, під якими випускається пиво і напої, що виготовляються на його основі. Крім того, пропонується на годину – до 24 години – продовжити заборону реклами алкогольних напоїв на радіо і телебаченні, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Законопроектом також передбачається заборона спонсорства теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#294630
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
28.07.2010
Макс. розмір:
2806x1590 px
Перегляди:
808
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти