https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/298346.jpg Київ Координатор дискусійного клубу ”Експертна думка”, президент Міжнародної гуманітарної академії, політолог Михайло Газізов під час засідання дискусійного клубу ”Експертна думка” в УНІАН на тему: ”Брендінг міст та регіонів України як стратегія залучення туристів та інвесторів”, в Києві, в четвер, 19 серпня 2010 р. Під час засідання експерти обговорювали проблеми маркетингу території і його найбільш актуальні завдання для українських міст, особливості різних галузей регіонального маркетингу - інвестиційного, туристичного і маркетингу залучення жителів та концептуальні пропозиції щодо необхідних першочергових заходів в цій сфері. Фото УНІАН

Михайло Газізов

Координатор дискусійного клубу ”Експертна думка”, президент Міжнародної гуманітарної академії, політолог Михайло Газізов під час засідання дискусійного клубу ”Експертна думка” в УНІАН на тему: ”Брендінг міст та регіонів України як стратегія залучення туристів та інвесторів”, в Києві, в четвер, 19 серпня 2010 р. Під час засідання експерти обговорювали проблеми маркетингу території і його найбільш актуальні завдання для українських міст, особливості різних галузей регіонального маркетингу - інвестиційного, туристичного і маркетингу залучення жителів та концептуальні пропозиції щодо необхідних першочергових заходів в цій сфері. Фото УНІАН

ID:
#298346
Автор:
Койфман Михайло
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
19.08.2010
Макс. розмір:
1667x2500 px
Перегляди:
802
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти